Friday , 7 October 2022

Παίρνει πίσω η Κεραμέως τη ρύθμιση για την κατανομή των μαθητών μετά το σάλο αντιδράσεων

Η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως πήρε πίσω τη ρύθμιση για τον διαχωρισμό των μαθητών με μαθησιακές ανάγκες, ύστερα από τις αντιδράσεις που προκάλεσε η προτεινόμενη ρύθμιση. Η κατανομή των μαθητών θα συνεχίσει να γίνεται αλφαβητικά και όχι με κριτήριο τις μαθησιακές ανάγκες, που όριζε το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

Υπενθυμίζεται ότι το άρθρο 85 του πολυνομοσχεδίου το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, όριζε τα εξής:
“Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς: (α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών
(β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και
(γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών”.


Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του πολυνομοσχεδίου σκοπός της συγκεκριμένης διάταξης ήταν: “Η ορθή κατανομή των μαθητών σε τμήματα με τη δυνατότητα του Συλλόγου Διδασκόντων να καθορίζει γενικά ή ειδικά κριτήρια, βάσει των οποίων στη συνέχεια θα αποφασίζει την κατανομή των μαθητών μιας τάξης σε τμήματα με σκοπό την δημιουργία ισόρροπων, ομοιογενών και ισοδυνάμων τμημάτων”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.