Tuesday , 11 February 2025

ΠΑΘΕ: Μέσα στο 2024 οι εργασίες κατασκευής του δρόμου στο τμήμα Θεσσαλονίκης- Πολυκάστρου

Μέσα στο 2024 αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής στον ΠΑΘΕ και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα του δρόμου Θεσσαλονίκης – Πολυκάστρου. «Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός και υπογράφηκε η σύμβαση πριν από κάποιες εβδομάδες και τώρα αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες για τον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο όπου το βασικό αντικείμενο είναι η κατασκευή του ΠΑΘΕ, του κλάδου προς τους Ευζώνους και η ανακατασκευή του οδοστρώματος και των τεχνικών των υφιστάμενων», επισημαίνει στο thesseconomy.gr ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Πάρις Μπίλιας.

Πλέον θέμα γραφειοκρατίας
Όπως εξηγεί ο αντιπεριφερειάρχης κ. Μπίλλιας «από τη στιγμή που έχει υπογραφεί η σύμβαση είναι πλέον θέμα γραφειοκρατίας. Υπάρχουν κάποια γραφειοκρατικά ζητήματα τα οποία θα πρέπει να επιλυθούν γρήγορα για να ξεκινήσει η κατασκευή του δρόμου. Στο πλαίσιο της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού Α.Ε. υπάρχει ο όρος ο υποψήφιος ανάδοχος και τώρα πλέον ο ανάδοχος να κατασκευάσει και τον δεύτερο κλάδο της ΠΑΘΕ στο τμήμα Κλειδί- Εύζωνοι. Ο διαγωνισμός αυτός ολοκληρώθηκε πριν από κάποιους μήνες. Είναι εργασίες οι οποίες θέλω να ελπίζω ότι θα ξεκινήσουν μέσα στο 2024 για να σταματήσει η ταλαιπωρία των συμπολιτών μας αλλά και των επισκεπτών που έρχονται από τα Σκόπια προς την Ελλάδα. Είναι ένα άκρως απαραίτητο έργο το οποίο έχει καθυστερήσει εδώ και πολλά χρόνια, ξεπερνάει τη δεκαετία. Με την αναβάθμιση του συγκεκριμένου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου ολοκληρώνεται πλέον αυτό που λέμε ΠΑΘΕ, ο άξονας δηλαδή Πάτρας-Αθηνών- Θεσσαλονίκης- Ευζώνων».

Αρχής γενομένης πόσο θα διαρκέσουν οι εργασίες
«Είναι μεγάλος ο συγκεκριμένος άξονας περίπου 50 χιλιόμετρα», αναφέρει ο κ. Μπίλλιας. Και συμπληρώνει «φαντάζομαι ότι θα χρειαστούν περίπου 2 – 2,5 χρόνια για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του. Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η υπογραφή της σύμβασης θα πρέπει να συντομεύσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του συγκεκριμένου άξονα ο οποίος μας δημιουργεί πρόβλημα για την εικόνα της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της Ελλάδας, αλλά υπάρχουν και σημεία τα οποία είναι επικίνδυνα κι έχουν δυστυχώς συμβεί τροχαία δυστυχήματα». Αξίζει να σημειωθεί ότι κάτοικοι της περιοχής του Πολυκάστρου έκαναν στο παρελθόν κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας , τις οποίες υποστήριξε και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας καθώς στο τμήμα του δρόμου Θεσσαλονίκης –Πολυκάστρου έχασαν τη ζωή τους περίπου 50 συνάνθρωποί μας και άλλοι 160 τραυματίστηκαν σε τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *