Wednesday , 24 April 2024

Πελάτης εταιρείας τηλεφωνίας καλείται να πληρώσει λογαριασμούς σε πάροχο που δεν ανήκει και δεν απολαμβάνει καμία υπηρεσία!

Του Γ. Κατσιάνη

Τελειωμό δεν έχει ο Γολγοθάς πελάτη εταιρείας τηλεφωνίας, ο οποίος λαμβάνει λογαριασμούς από πάροχο που δεν ανήκει και δεν απολαμβάνει καμία υπηρεσία!

Η περιπέτεια του καταναλωτή ξεκίνησε όταν ζήτησε από την εταιρεία στην οποία ανήκε να του καταθέσει μια καλύτερη προσφορά για internet και σταθερό τηλέφωνο.

«Η προσφορά που μου έκαναν ήταν για ένα πρόγραμμα των 22 ευρώ τον μήνα, το οποίο ωστόσο ήταν για νέους συνδρομητές και συνεπώς δεν με συνέφερε», δήλωσε ο καταγγέλλων στο thesseconomy.gr.

Έτσι, αποφάσισε να απευθυνθεί σε άλλη εταιρία, στην οποία κατέθεσε αίτηση για τη σύναψη νέου συμφωνητικού.

Όταν όμως αντιλήφθηκε η εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην οποία ανήκε ότι χάνει τον πελάτη της, επανήλθε με νέα βελτιωμένη πρόταση, την οποία τελικά αποδέχτηκε ο καταναλωτής.

«Όλως τυχαίως, 20 λεπτά μετά την αίτηση υπαναχώρησης που κατέθεσα (στην άλλη εταιρία), μου έρχεται μήνυμα στο mail μου που ανέφερε ότι η αίτηση που είχα υποβάλλει έγινε δεκτή(!)», τόνισε.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η εταιρία του έστειλε και τον πρώτο λογαριασμό, με τον οποίο του ζητά να καταβάλλει το ποσό των 78 ευρώ!

«Πρόκειται για αυθαίρετη και παράνομη ενέργεια, καθώς δεν υπέγραψα συμβόλαιο με την άλλη εταιρεία, η οποία εκβιαστικά χρεώνει ένα ποσό για το οποίο δεν απολαμβάνω καμία υπηρεσία», υπογράμμισε ο καταγγέλλων, ο οποίος φέρεται αποφασισμένος να προσφύγει στη δικαιοσύνη.      

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *