Monday , 23 May 2022

Πλαφόν στις ηλεκτρονικές πωλήσεις ηλιελαίων-σπορελαίων και αλεύρων από πέντε αλυσίδες Σ/Μ – Ελλείψεις κωδικών σε άλλη μία

Πλαφόν στις ηλεκτρονικές πωλήσεις στα είδη που κινδυνεύουν με ελλείψεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, συγκεκριμένα στα ηλιέλαια-σπορέλαια και τα άλευρα, βάζουν η μία μετά την άλλη οι αλυσίδες Σούπερ-Μάρκετ στη χώρα μας.

Το μέτρο αυτό όπως διαμηνύεται εφαρμόζεται προληπτικά και προκειμένου – μεταξύ άλλων – να αποφευχθούν και τεχνητές συσσωρεύσεις με στόχο την κερδοσκοπία, ωστόσο δεν παύει να υπάρχει ανησυχία για το μέλλον, καθώς η σύρραξη συνεχίζεται και η Ουκρανία ως γνωστόν , όπως και η Ρωσία, αποτελούν το σιτοβολώνα της Ευρώπης και όχι μόνο και η Ουκρανία βασικό προμηθευτή ηλιελαίου.

Μέχρι σήμερα έχουν επιβάλει πλαφόν στις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις στα εν λόγω είδη τέσσερις αλυσίδες Σούπερ-Μάρκετ (λιανικών πωλήσεων) και με ενδιαφέρον αναμένεται εάν αυτό θα επεκταθεί και στα φυσικά τους καταστήματα. Πρόκειται για τις αλυσίδες “Σκλαβενίτη” (στα ηλιέλαια/σπορέλαια και στα άλευρα), “My Market”, “Κρητικός ” (σ.σ. οι δυο τελευταίες στα ηλιέλαια/σπορέλαια) και “Market In” (στα ηλιέλαια και σε έναν κωδικό αλευριού), ενώ όπως έχει ήδη δημοσιεύσει προ ημερών το Thesseconomy.gr, πλαφόν στις πωλήσεις ηλιελαίων-σπορελαίων έχει βάλει αρχικά και η αλυσίδα χονδρικών πωλήσεων “The Mart” και πλέον το έχει επεκτείνει και στη ζάχαρη, στα όσπρια και τα άλευρα.

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας “ΑΒ Βασιλόπουλος” δεν έχει επιβληθεί πλαφόν στις αγορές αλεύρων ή ηλιέλαιου., όμως πλέον δεν είναι διαθέσιμοι πέντε κωδικοί ηλιελαίου, τόσο επώνυμων, όσο και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων, όπως επίσης και έξι κωδικοί αλεύρων, κυρίως αλεύρι για όλες τις χρήσεις και μαλακό αλεύρι, επώνυμο και ιδιωτικής ετικέτας.

Leave a Reply

Your email address will not be published.