Του Γ. Κατσιάνη
Υπάλληλος εταιρίας κινητής τηλεφωνεί σε πελάτη για να του κάνει προσφορά.
«Θα θέλαμε να σας κάνουμε μια πρόταση ανανέωσης του συμβολαίου σας που λήγει μέχρι τέλος του μήνα. Σας δίνουμε δωρεάν 700΄ ομιλίας, 70 δωρεάν γραπτά μηνύματα (sms) και internet 2GB», λέει η υπάλληλος.
«Και πόσο κοστίζει;», ρωτά ο καταναλωτής.
«25 ευρώ το μήνα», απαντά η υπάλληλος.
«Μα, το συμβόλαιο που είχα εδώ και δύο χρόνια κόστιζε 16,8 ευρώ το μήνα και είχε περισσότερες παροχές», αντέδρασε ο πελάτης και συνέχισε «δεν υπάρχει ποιο οικονομικό συμβόλαιο;».
«Όχι, αυτό είναι το φθηνότερο πρόγραμμα μας», δήλωσε κοφτά ο υπάλληλος.
«Ευχαριστώ. Δεν θα ανανεώσω το συμβόλαιο και θα το κάνω καρτοκινητό», είπε ο πελάτης.
«Όπως θέλετε. Να ξέρετε όμως ότι πρέπει να πληρώσετε 30 ευρώ(!)», σημείωσε ο υπάλληλος.
«Για ποιο λόγο;», επέμεινε ο πελάτης και πρόσθεσε «ακόμα και αν έχει λήξει το συμβόλαιο ισχύει το πέναλτι των 30 ευρώ;».
«Ναι, αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας», υποστήριξε ο υπάλληλος και ο απηυδισμένος πελάτης έκλεισε με οργή το τηλέφωνο.