Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, του μεγαλύτερου συνδικάτου ταξί της χώρας, Βασίλης Μαραγκάκης, αναλύει τα μεγαλύτερα προβλήματα του κλάδου που προέκυψαν από την υγειονομική κρίση και απαριθμεί τα μέτρα στήριξης που έχουν ζητηθεί από την κυβέρνηση προκειμένου να επιτευχθεί η βιωσιμότητα του κλάδου.
«Το ταξί επιτρέπεται να μεταφέρει έναν μόνο επιβάτη. Είναι ένα άδικο και παράλογο μέτρο. Φανταστείτε ότι οι σύζυγοι που ζουν και κοιμούνται μαζί δεν μπορούν να μπουν στο ίδιο ταξί. Ζητήσαμε την τροποποίηση της απόφασης αλλά δεν έγινε τίποτα. Το ταξί είναι το ασφαλέστερο μέσο δημόσιας μεταφοράς. Τα περισσότερα ταξί έχουν πλέον διαχωριστικά πάνελ για την ασφάλεια του επιβάτη και του οδηγού».
Όπως επισημαίνει ο κ. Μαραγκάκης, η πανδημία καθήλωσε στις πιάτσες τα ταξί όλης της χώρας και για αυτό το συνδικάτο ζητά από το Υπουργείο Ανάπτυξης επιδότηση ύψους 400 ευρώ.
«Το μοναδικό βοήθημα της πολιτείας ήταν το επίδομα των 800 ευρώ την άνοιξη» αναφέρει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ και επισημαίνει ο κλάδος ζητά από το Υπουργείο Οικονομικών έκτακτη οικονομική ενίσχυση, ένταξη των ταξί σε κάθε πρόγραμμα υποστήριξη πληγέντων επιχειρήσεων, επιδότηση για την αντικατάσταση αυτοκινήτων και ταξιμέτρων και μια σειρά άλλων μέτρων στήριξης από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Εργασίας αντίστοιχα.
Επιπλέον, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, το κλείσιμο των σχολείων έφερε ένα ακόμη πλήγμα στον κλάδο καθώς ακυρώθηκαν τα δρομολόγια για μαθητές από την επαρχία με αποτέλεσμα να χαθούν εισοδήματα. «Ζητάμε από την κυβέρνηση να δοθεί ειδική αποζημίωση στους συναδέλφους» σημείωσε ο κ. Μαραγκάκης.