Saturday , 20 April 2024

Σε ψηφιακό “οδηγό” για ταξίδια και αξιοθέατα εξελίσσεται το TikTok

Σε ψηφιακό τουριστικό “οδηγό” εξελίσσεται το TikTok.

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής παγκόσμιων επιχειρηματικών λύσεων του TikTok για την Ευρώπη και το Ισραήλ, Stuart Flint, η δημοφιλής πλατφόρμα αποτελεί πλέον τoν νέο τρόπο προσέγγισης των ταξιδιών τόσο για ανακάλυψη όσο και για προγραμματισμό. 

“Το TikTok αποτελεί το νέο σύνορο για τις ανακαλύψεις, με έμφαση στα ταξίδια και τον τουρισμό. Σχεδόν το 50% των χρηστών αγόρασαν ένα προϊόν που σχετίζεται με διακοπές ή ταξίδια αφού εμπνεύστηκαν από περιεχόμενο που προβλήθηκε στην πλατφόρμα μας, με το 74% αυτών των αγορών να είναι μη προγραμματισμένες “, τόνισε ο κ.Flint, κατά την διάρκεια της συμμετοχής του στις εργασίες του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Με το #TravelTok να αγγίζει περισσότερες από 8,8 δισεκατομμύρια προβολές και το #TikTokMadeMeBookIt 121 εκατ. προβολές γίνεται αντιληπτή η μεγάλη επιδραστικότητα της πλατφόρμας στην προβολή προορισμών με αυθεντικές, αφιλτράριστες εικόνες ανθρώπων, πολιτισμού και τοποθεσιών.

Σε ποσοστό 58% οι Ευρωπαίοι χρήστες βίωσαν πολιτιστικές εμπειρίες οφλάιν αφού τις ανακάλυψαν στο TikTok – εκθέσεις, βιβλία ή επισκέψεις χώρων με πολιτιστική κληρονομιά.

Τα εντυπωσιακά στοιχεία που σχετίζονται με τον πολιτισμό, όπως το #AncientGreece που ξεπερνούν τις 550 εκατομμύρια προβολές, δίνουν μια ιδέα για το πώς οι αναζητήσεις δεν αφορούν μόνο τις πιο εύπεπτες πολιτιστικές τάσεις, αλλά και υψηλότερες μορφές πολιτισμού όπως η τέχνη, η λογοτεχνία, τα μουσεία, η αρχιτεκτονική. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *