Thursday , 18 June 2026

Σοκολατένια λαγουδάκια με την φανέλα του ΠΑΟΚ και δώρο το…Κύπελλο Ελλάδος

Του Γ. Κατσιάνη

Ο Μάριος Παπαδόπουλος συνηθίζει να προσδίδει επίκαιρη διάσταση στις γλυκιές του δημιουργίες.

Φέτος, αποφάσισε να συνδυάσει το Πάσχα με τον τελικό Κυπέλλου στο ποδόσφαιρο που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Μαΐου. 

Έτσι, τα σοκολατένια λαγουδάκια του προέδρου της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης φόρεσαν τη φανέλα του ΠΑΟΚ και ποζάρουν με το… κύπελλο.

“Η ομάδα μας έτοιμη!!!!!”, ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.

Λέτε το βαρύτιμο τρόπαιο να επιστρέψει και πάλι στη Θεσσαλονίκη, όπως προβλέπουν τα πασχαλινά λαγουδάκια του κ. Παπαδόπουλου;

Check Also

Γέφυρα Μαλγάρων – Κλειδίου: Κλιμάκιο μηχανικών ελέγχει τη στατικότητα της γέφυρας – Έχει διακοπεί η κυκλοφορία

Κλιμάκιο μηχανικών της υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης διενεργεί από σήμερα το πρωί, …