Του Γ.Κατσιάνη
Το καλοκαίρι του 2026 αναμένεται να ολοκληρωθούν τα σιδηροδρομικά έργα που εκτελούνται στη Θεσσαλία και χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την διάρκεια των εργασιών του 1ου Thessaly Forum, οι σιδηροδρομικές παρεμβάσεις ανέρχονται σε 452 εκατ. ευρώ και αφορούν τέσσερις εργολαβίες:
-Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη (από Δομοκό έως Κραννώνα),
-Αποκατάσταση της γραμμής Παλαιοφάρσαλο – Καλαμπάκα,
-Αποκατάσταση της γραμμής Βόλος – Λάρισα,
-Αποκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης από Παλαιοφάρσαλο- Κραννώνα.
Άλλες παρεμβάσεις
Όσον αφορά την αποκατάσταση των ζημιών σε σχολικές υποδομές από την κακοκαιρία Daniel, ο κ. Σταϊκούρας έκανε λόγο για παρεμβάσεις, ύψους 30,5 εκατ. ευρώ σε διάφορα σημεία στη Θεσσαλία, με ορίζοντα ολοκλήρωσης των περισσότερων έργων τον Μάρτιο του 2025.
Στο επίκεντρο βρίσκονται και τα αρδευτικά έργα στην περιοχή της Θεσσαλίας, όπως η κατασκευή δικτύου άρδευσης Τρικάλων, έργο ύψους 13,1 εκατ. ευρώ, η κατασκευή ταμιευτήρων στο Πουρνάρι Αμπελακίων (7,5 εκατ. ευρώ) και στον Αγιόκαμπο Λάρισας (19,1 εκατ. ευρώ) και η κατασκευή λιμνοδεξαμενής στον Αλμυρό Μαγνησίας (3,6 εκατ. ευρώ).
Την ίδια ώρα, είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την κατασκευή του φράγματος του Ενιπέα και η μελέτη αρδευτικών δικτύων Σμόκοβου.
“Η Θεσσαλία δοκιμάστηκε με πρωτόγνωρη σκληρότητα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Είναι πρωτόγνωρες όμως και οι παρεμβάσεις που υλοποιούμε ή θα υλοποιήσουμε”, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.