Tuesday , 24 May 2022

Στα «κάγκελα» οι ιδιοκτήτες φορτηγών για το χαράτσι του επίναυλου και το ράλι καυσίμων

Του Γ. Κατσιάνη

«Κόκκινο» πανί για τους ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης αποτελεί η απόφαση των ακτοπλοϊκών εταιρειών να προχωρήσουν σε αύξηση του επίναυλου καυσίμου.

Όπως κατήγγειλε στο thesseconomy.gr ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, η εφαρμογή επίναυλου στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, αυξάνει υπέρμετρα το μεταφορικό κόστος για τους αυτοκινητιστές.

«Για παράδειγμα, σε ένα δρομολόγιο όπου το εισιτήριο κοστίζει 1.300 ευρώ, το κόστος του επίναυλου φτάνει πλέον τα 300 ευρώ», δήλωσε ο κ. Κενανίδης.

Μεταφορικά, όπως…χρυσάφι

Την ίδια ώρα, οι αυτοκινητιστές καλούνται να καλύψουν και το αυξημένο μεταφορικό κόστος που επέφερε το ράλι στις τιμές των καυσίμων.

Ειδικότερα, η αύξηση του πετρελαίου κίνησης από 1,2 ευρώ/λίτρο σε 1,9 ευρώ το λίτρο, μέσα σε μόλις έξι μήνες, εκτόξευσε και τα έξοδα κίνησης.

«Η αύξηση του μεταφορικού κόστους για τα δρομολόγια εσωτερικού ανέρχεται σε 500-1100 ευρώ την εβδομάδα ενώ το αντίστοιχο κόστος για τα δρομολόγια εξωτερικού είναι 1700 ευρώ την εβδομάδα», τόνισε ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ.

Να σημειωθεί ότι αύριο, Κυριακή 27 Μαρτίου η ΟΦΑΕ πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη, έκτακτη γενική συνέλευση των αυτοκινητιστών, όπου σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να ληφθεί απόφαση για την έναρξη κινητοποιήσεων.

Leave a Reply

Your email address will not be published.