Στη γραμμή 1555 και οι καταγγελίες στην Επιθεώρηση Εργασίας

Στη γραμμή 1555 και οι καταγγελίες στην Επιθεώρηση Εργασίας

334
SHARE

Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η διεύρυνση της χρήσης του τετραψήφιου αριθμού 1555 και σε άλλες υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Έτσι, μετά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, προστέθηκαν στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο και οι υπόλοιποι φορείς και υπηρεσίες του υπουργείου, όπως είναι το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ), η ΕΡΓΑΝΗ, η Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών, τα Θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Κοινωνικής Ασφάλισης, τα Εργασιακά Θέματα και τα Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης καθώς και τα Θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής.

Ειδικά όσον αφορά στα θέματα του ΣΕΠΕ, επισημαίνεται ότι οι καταγγελίες περί μη τήρησης της εργασιακής νομοθεσίας δεν θα τυγχάνουν χειρισμού από το front office του 1555 αλλά θα προωθούνται αμέσως στους Επιθεωρητές Εργασίας που θα τις εξετάζουν και θα τις διαχειρίζονται.

Επίσης, όσον αφορά στη Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών (15900) θα δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω του 1555, το οποίο θα διαβιβάζει την τηλεφωνική κλήση στους ειδικούς επιστήμονες.

Οι νέες υπηρεσίες θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά για μικρό χρονικό διάστημα (ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα) και στη συνέχεια το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

Να σημειωθεί ότι το 1555 λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και οι πολίτες μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλλουν αιτήματα και να ενημερωθούν για τις εκκρεμείς υποθέσεις τους.

LEAVE A REPLY