Thursday , 18 June 2026

Στη Θεσσαλονίκη δημιουργείται ο μεγαλύτερος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων

Του Γ.Κατσιάνη

Το “πράσινο φως” για την δημιουργία του μεγαλύτερου σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων στη χώρα άναψε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την υπογραφή της σύμβασης του έργου, προϋπολογισμού 8,737 εκατ. ευρώ, στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης θα τοποθετηθούν 55 ηλεκτρικοί φορτιστές ισχύος 180 KW, καθένας με δυνατότητα παράλληλης φόρτισης δύο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων.

“Σκοπός είναι η υποδοχή και η εξυπηρέτηση φόρτισης και λειτουργίας των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων”, δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας.

“Σήμερα πραγματοποιείται ακόμα ένα σημαντικό βήμα, για την ένταξη 110 ηλεκτρικών λεωφορείων στο στόλο του ΟΑΣΘ από την προσεχή άνοιξη”, σημείωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.

Να σημειωθεί ότι ο σταθμός φόρτισης για τα ηλεκτρικά λεωφορεία αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη Μαΐου.

Check Also

Γέφυρα Μαλγάρων – Κλειδίου: Κλιμάκιο μηχανικών ελέγχει τη στατικότητα της γέφυρας – Έχει διακοπεί η κυκλοφορία

Κλιμάκιο μηχανικών της υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης διενεργεί από σήμερα το πρωί, …