Wednesday , 24 April 2024

Στο…περίμενε για την καταβολή αποζημιώσεων συγγενείς και επιβάτες, δέκα ημέρες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

Του Γ. Κατσιάνη

Δέκα ημέρες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, καμία μέριμνα δεν υπάρχει από την Hellenic Train για την καταβολή αποζημιώσεων σε συγγενείς των θυμάτων και επιβάτες, παρά την σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε.

Όπως κατήγγειλε στο thesseconomy.gr ο 21χρονος φοιτητής, Αλέξανδρος Μούτσιαλος που επέβαινε στο βαγόνι 7 της μοιραίας αμαξοστοιχίας Intercity 62, μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει ούτε ένα ευρώ.

«Επικοινώνησα με την εταιρία για να ενημερωθώ για τις αποζημιώσεις. Υπάλληλος της εταιρίας μου ζήτησε ταυτοποίηση στοιχείων ότι υπήρξα επιβάτης του τρένου και όταν αυτή γίνει να στείλω σχετικό email στην εταιρία”, δήλωσε και αναρωτήθηκε πως μπορεί να γίνει αυτό “για τους ανθρώπους που έχασαν τα παιδιά τους”.

“Η ειρωνεία είναι ότι μας ενημέρωσαν για τις αποσκευές μας που έπρεπε να παραλάβουμε από το σταθμό του Ευαγγελισμού”, τόνισε ο Αλέξανδρος και υπογράμμισε ότι “δεν έχει υπάρξει ένα δείγμα ανθρωπιάς τόσο από την εταιρία όσο και από την κυβέρνηση”.

Τι προβλέπεται

Σύμφωνα με το άρθρο 13, παράγραφος 1 του κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου υπ. αρ. 1371/2007, «εάν επιβάτης σκοτωθεί ή τραυματιστεί, η σιδηροδρομική επιχείρηση του άρθρου 26 παράγραφος 5 του παραρτήματος Ι, πρέπει, χωρίς καθυστέρηση και οπωσδήποτε το αργότερο εντός δεκαπέντε ημερών από τον καθορισμό της ταυτότητας του φυσικού προσώπου που δικαιούται αποζημίωσης, να προκαταβάλει τα ποσά που απαιτούνται για την κάλυψη άμεσων οικονομικών αναγκών ανάλογα με την προκληθείσα ζημία».

Την ίδια ώρα, φοιτητές του ΑΠΘ  έγραψαν με κόκκινη μπογιά στον τοίχο της αίθουσας τελετών του πανεπιστημίου, τα ονόματα των 12 φοιτητών  που έχασαν τη ζωή τους στο πολύνεκρο δυστύχημα (φωτογραφία).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *