Thursday , 18 June 2026

Στ. Αγγελούδης: «Η νέα χρονιά σηματοδοτεί και μία νέα αρχή για το δήμο Θεσσαλονίκης»

Ευχές για τη νέα χρονιά έστειλε στους Θεσσαλονικείς ο νέος δήμαρχος της πόλης Στέλιος Αγγελούδης.

Το πρωτοχρονιάτικο μήνυμα
Όπως αναφέρει στο πρωτοχρονιάτικο μήνημά του «αγαπητοί συμπολίτες μου, η νέα χρονιά σηματοδοτεί και μία νέα αρχή για το δήμο Θεσσαλονίκης. Στην αφετηρία αυτής της καινούργιας προσπάθειας απαιτείται να προχωρήσουμε ενωμένοι για να αλλάξουμε την εικόνα της πόλης. Με αυτοπεποίθηση, με πίστη στις δυνάμεις μας και στη δυναμική της πόλης μας, μπορούμε να κερδίσουμε αυτά που η Θεσσαλονίκη δικαιούται.
Είναι ώρα να αγαπήσουμε περισσότερο την πόλη μας και τους συνανθρώπους μας.
Να απαντήσουμε στις προκλήσεις του σήμερα με περισσότερη αλληλεγγύη, ελπίδα, αισιοδοξία και δημιουργία. Μπορούμε και θα τα καταφέρουμε! Εύχομαι ολόψυχα σε όλες και όλους υγεία, χαρά, ατομική και οικογενειακή ευτυχία!
Χρόνια πολλά, καλή Χρονιά!».

Check Also

Γέφυρα Μαλγάρων – Κλειδίου: Κλιμάκιο μηχανικών ελέγχει τη στατικότητα της γέφυρας – Έχει διακοπεί η κυκλοφορία

Κλιμάκιο μηχανικών της υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης διενεργεί από σήμερα το πρωί, …