Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των πολιτών με τις ουρές έξω από την...

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των πολιτών με τις ουρές έξω από την ΕΥΑΘ

113
SHARE

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των πολιτών που επιθυμούν να διευθετήσουν διάφορα ζητήματα με την ΕΥΑΘ. Και σήμερα η ουρά ήταν αρκετά μεγάλη με πολίτες στην αναμονή. Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται από τις 07.30 έως τις 14.00 και δεν είναι λίγοι εκείνοι που παίρνουν σειρά από τις 5 το πρωί.

“Μπαίνουμε ένας – ένας στα γραφεία της εταιρείας. Το πρόβλημα είναι ότι αναγκαζόμαστε να ερχόμαστε παραπάνω από μία φορά για να κάνουμε διάφορους διακανονισμούς διότι κανείς δεν απαντά στο τηλέφωνο για να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ποια έγγραφα και ποια δικαιολογητικά πρέπει να προσκομίσουμε για τις εργασίες που έχουμε να κάνουμε. Εγώ ζω στο Βέλγιο και ήρθα για να διευθετήσω ένα ζήτημα πάγιας εντολής που αφορά στην περιοχή της Περαίας. Δυστυχώς αναγκάστηκα να έρθω δύο φορές. Τέτοια ταλαιπωρία δεν περίμενα ότι θα ζούσα εν έτει 2020. Στο Βέλγιο το ζήτημα αυτό θα είχε λυθεί απευθείας δια τηλεφώνου” δήλωσε στο thesseconomy πολίτης που περίμενε και σήμερα στην ουρά.

“Στην Ελλάδα όλα λύνονται με τις γνωριμίες” επεσήμανε μια κυρία που επίσης αναγκάστηκε να έρθει για δεύτερη φορά στα γραφεία της εταιρείας για να τακτοποιήσει δική της υπόθεση.

Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν για τις συναλλαγές τους με την εταιρεία στο τηλέφωνο 2310 966.600. Υπενθυμίζεται ότι για τυχόν βλάβη οι καταναλωτές μπορούν να καλούν το 11124, που λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση κάθε μέρα, ή να τη δηλώνουν στον ιστότοπο της εταιρείας www.eyath.gr. Οι πληρωμές λογαριασμών μπορούν επίσης να γίνονται στον ιστότοπο της ΕΥΑΘ ή μέσω e-banking.

LEAVE A REPLY