Saturday , 20 April 2024

Τελικά ποιος απαντά στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ;

Της Σοφίας Ξανθοπούλου

Προβλήματισμό προκαλούν οι καταγγελίες και τα παράπονα πολιτών σχετικά με τον τρόπο κατά τον οποίο λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ. Οι πολίτες οι οποίοι απευθύνονται στον ΕΟΔΥ, αφού διαπιστώσουν κάποια συμπτώματα, αναφέρουν ότι στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ δεν απαντά κάποιος εξειδικευμένος επιστήμονας αλλά εκπαιδευμένο προσωπικό. εθελοντές που ουδεμία σχέση έχουν με την ιατρική.

Σύμφωνα με μαρτυρία μητέρας στο thesseconomy, ο γιος της έχει ιστορικό άσθματος και πριν από λίγες μέρες δεν αισθάνθηκε καλά και πήρε τηλέφωνο στο ΕΟΔΥ. Όπως επεσήμανε “τους είπε το ιστορικό και του είπαν να καλέσει το 166. Όντως σε 5 λεπτά ήρθε ασθενοφόρο, τον πήγαν στο Ιπποκράτειο. Έκανε εξετάσεις αίματος, ακτίνες, τεστ για κορωνοϊό και εξέταση από γιατρό. Του βρήκαν καραμπινάτη τη βροχιτιδα. Λόγω έλλειψης αντιδραστηρίων το τεστ άργησε 6 ημέρες. Βγήκε αρνητικό. Του έδωσαν αντιβίωση, του έδωσαν οδηγίες και επέστρεψε σπίτι να συνεχίσει την καραντίνα”.

Όπως ανέφερε η μητέρα στο thesseconomy ” ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ επιβεβαιώνεται ότι στον ΕΟΔΥ απαντούν στο τηλέφωνο άνθρωποι που δεν είναι γιατροί και πράττουν κατά πως νομίζουν”.

Την ίδια ώρα, αίσθηση προκάλεσε και η επώνυμη καταγγελία που έγινε σήμερα το πρωί σε τηλεοπτική εκπομπή του OPEN TV. Πρόκειται για τη φαρμακοποιό Κική Καρυδάκη, η οποία κατήγγειλε ότι “στις 17 Μαρτίου ο γιος μου παρουσίασε απώλεια γεύσης και όσφρησης και είχε πυρετό. Πήρε στον ΕΟΔΥ, μίλησε με τον τηλεφηνητή, δεν τον κατέγραψαν, δεν του κράτησαν όνομα, δεν του έδωσαν οδηγίες, δεν έγινε ιχνηλάτιση. Του είπαν “μείνε σπίτι και πλύνε τα χέρια σου”! Πήρε και δεύτερη φορά, τους το ξαναείπε και του είπαν να έρθει σε επικοινωνία με τον οικογενειακό γιατρό. Την 5η ημέρα πήρα μόνη μου στον ΕΟΔΥ και διαπίστωσα ότι ο άνθρωπος που μου μιλούσε ήταν άσχετος. Δεν έχουν τηλεφωνητές με την παραμικρή ιατρική γνώση.

Η κυρία Καρυδάκη συνέχισε λέγοντας ότι “κλείσαμε τεστ σε ιδιώτη γιατρό το οποίο βγήκε θετικό στον κορονοϊό. Τους είχε πει ότι το καλοκαίρι είχε νοσηλευτεί στο Ιπποκράτειο με κολπική μαρμαρυγή, αλλά πάλι δεν έγινε τίποτα. Νόσησε και η σύζυγός του τελικά. Ξαναπήρε στον ΕΟΔΥ, δήλωσε ότι ήταν θετικό κρούσμα και μόνο τότε τον συνέδεσαν με γιατρό και του είπε γιατί δεν πήρες εμάς μ’ αυτά τα συμπτώματα; Η γιατρός με την οποία συνομίλησε του είπε ότι ήταν εγκληματικό αυτό που έγινε και χρήζει καταγγελίας» είπε η κ. Καρυδάκη καταγγέλλοντας τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ”.

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπάλληλοι απαντούν στα τηλεφωνήματα με βάση έναν αλγόριθμο που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ερωτήσεις που υποβάλλουν στους πολίτες.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία call center που εξυπηρετεί το ειδικό τηλέφωνο του ΕΟΔΥ για την πανδημία, ζητάει τώρα και εθελοντές για να απαντούν στις κλήσεις των πολιτών.

Τα μέλη της σελίδας #ΜένουμεΕνεργοί #Covid19Solidarity αλλά και ιατρικοί κύκλοι, ζητούν να προσληφθεί μόνιμο υγειονομικό προσωπικό για τις γραμμές του ΕΟΔΥ και όχι εθελοντές, να απομακρυνθούν οι ιδιωτικές εταιρείες από τη δημόσια Υγεία και να ενισχυθούν οι πρωτοβάθμιες δομές Υγείας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *