Thursday , 5 December 2024

Τηλεφωνικό… bullying σε βάρος καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας που αποφασίζουν να αλλάξουν πάροχο

Του  Γ.Κατσιάνη

Δεκάδες είναι οι καταγγελίες καταναλωτών για τις…τηλεφωνικές πιέσεις που δέχονται από εταιρίες ηλεκτρικής ενέργειας όταν αποφασίζουν να αλλάξουν πάροχο.

Χαρακτηριστική είναι η περίπtωση καταναλωτή, ο οποίος αποκάλυψε στο thesseconomy.gr ότι μέσα σε μία ημέρα, δέχτηκε 10(!) τηλεφωνήματα από την εταιρεία όπου ανήκε, παρά το γεγονός ότι είχε εκκινήσει τη διαδικασία για να αλλάξει πάροχο.                                                                                                                              

«Με καλούσαν ανά μία ώρα από συγκεκριμένο αριθμό σταθερού τηλεφώνου, παρά το γεγονός ότι τους είχα ενημερώσει ότι βρισκόμουν στη δουλειά», δήλωσε ο καταναλωτής.                                                                                                                          

Όταν τελικά απάντησε στο τηλέφωνο, ο υπάλληλος της εταιρείας του πρότεινε ένα νέο «πακέτο», διάρκειας 24 μηνών.                                                                                                                    

«Αφού με ρώτησε ποια είναι η οικονομική πρόταση που μου έγινε από τον άλλο πάροχο, μου ανακοίνωσε ότι η εταιρεία του μου δίνει την κιλοβατώρα (kWh), σε χαμηλότερη τιμή απ’ ότι πλήρωνα μέχρι σήμερα», σημείωσε.                                      

Παρά το γεγονός ότι ο καταναλωτής ενημέρωσε ότι είχε υπογράψει με νέα πάροχο, ο υπάλληλος του απάντησε ότι μπορούσε να ζητήσει… ακύρωση του νέου συμβολαίου και ανανέωση της σύμβασης με την παλιά εταιρεία!                                                          

«Έγινα έξω φρενών όταν μου είπε ότι μπορούσα να τον εξουσιοδοτήσω να ακυρώσω το νέο συμβόλαιο, επειδή το ήθελε αυτός», τόνισε με έμφαση ο καταγγέλων, ο οποίος έκλεισε το τηλέφωνο, λέγοντας πως «δεν έχετε κανένα δικαίωμα να παρεμβείτε, την στιγμή που αποφάσισα να φύγω από εσάς και να πάω σε άλλο πάροχο».   

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *