Friday , 26 April 2024

Την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής βιοντίζελ στη Θεσσαλονίκη ζητούν οι εργαζόμενοι στα ΕΛ.ΠΕ.

Του Γ.Κατσιάνη

Υπέρ της αναβάθμισης του διυλιστηρίου της Θεσσαλονίκης, τάσσονται οι εργαζόμενοι, οι οποίοι ζητούν από τη διοίκηση των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΠΕ) την ένταξη του στο πενταετές αναπτυξιακό πρόγραμμα.

Όπως τόνισαν, το διυλιστήριο της Θεσσαλονίκη διακινεί καθημερινά 80 βυτία υγρών καυσίμων προς την Βόρεια Μακεδονία και 30 βυτία προς την Βουλγαρία ενώ σήμερα τα Ελληνικά Πετρέλαια διαθέτουν συνολικά 210 πρατήρια στα Βαλκάνια.

“Ο αγωγός αργού πετρελαίου Θεσσαλονίκης-Σκοπίων μπορεί να αξιοποιηθεί για την μεταφορά προϊόντων ενώ προτείνουμε και την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής βιοντίζελ, δίπλα στις σημερινές εγκαταστάσεις του διυλιστηρίου”, δήλωσε ο πρόεδρος του πανελλήνιου σωματείου εργαζομένων στα ΕΛ.ΠΕ, Παναγιώτης Οφθαλμίδης.

Ο κ. Οφθαλμίδης σημείωσε πως η λειτουργία νέας μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας συνδυασμένου κύκλου με φυσικό αέριο, ισχύος 826 μέγαβατ, θα ενισχύσει τον εξαγωγικό ρόλο των ΕΛΠΕ στις χώρες των δυτικών Βαλκανίων.

Επιπλέον, οι εργαζόμενοι τάχτηκαν υπέρ της διατήρησης του 35% στο δημόσιο, επισημαίνοντας τον κερδοφόρο χαρακτήρα της επιχείρησης.

“Τα ΕΛΠΕ είναι το πιο επιτυχημένο μοντέλο σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ)”, σημείωσε ο κ. Οφθαλμίδης.

Το διυλιστήριο της Θεσσαλονίκης λειτουργεί από το 1966 και απασχολεί συνολικά 800 εργαζόμενους ενώ η συνολική αξία των επενδύσεων των Ελληνικών Πετρελαίων στα Βαλκάνια φτάνει τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *