Τον…χαβά τους οι εισπρακτικές εταιρείες, παρά τον κορωνοϊό και την εντολή Γεωργιάδη...

Τον…χαβά τους οι εισπρακτικές εταιρείες, παρά τον κορωνοϊό και την εντολή Γεωργιάδη να σταματήσουν τις οχλήσεις

1030
SHARE

Στο στόχαστρο των εισπρακτικών εταιρειών εξακολουθούν να βρίσκονται δεκάδες καταναλωτές, παρά την δέσμευση του υπουργού Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη ότι θα μπει «φρένο» στις οχλήσεις για χρέη, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Όπως τονίζει σε ανακοίνωση της η Ένωση Καταναλωτών-Η Ποιότητα της Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), τόσο οι εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες, όσο και οι εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων συνεχίζουν να ενοχλούν όσους έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, κλπ.

«Δεχόμαστε καθημερινά τηλεφωνική κλήση από δικηγορικό γραφείο…για ληξιπρόθεσμη οφειλή. Το άτομο που καλεί, χθες προέβη σε αναλυτική αναφορά του ύψους οφειλής σε τρίτο πρόσωπο που απάντησε το τηλέφωνο, χωρίς να ερωτήσει με ποιόν μιλούσε και σταδιακά ο τρόπος του γινόταν προσβλητικός με τον τόνο της φωνής να ανεβαίνει. Τηλεφωνούν και σε οικεία πρόσωπα, επίσης οι κλήσεις πραγματοποιούνται μεσημέρι», κατήγγειλε καταναλωτής.

Χαρακτηριστική είναι και η καταγγελία καταναλωτή σε βάρος εισπρακτικής εταιρείας.                                                                                                                              

«Τους εξηγούμε ότι εγώ είμαι άνεργος η σύζυγος λεχώνα ελεύθερος επαγγελματίας και μένουμε σπίτι φυσικά με τα μέτρα, οπότε 0 εισόδημα και 0 λεφτά πλέον στο ταμείο μας. Σήμερα μας ξαναπήραν για να πληρώσουμε. Τι περιμένουν να γεννήσουμε χρήμα από το πουθενά; Το κράτος που πολύ καλά κάνει και μας έκλεισε σπίτι είναι αυτό που προσπαθεί να μας τσακίσει τα νεύρα και την ψυχολογία;», αναρωτιέται.

Ανάλογη είναι και η περίπτωση, με «πρωταγωνίστρια» εταιρεία διαχείρισης οφειλών, η οποία σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, τον «παρενοχλεί καθημερινά, επί μήνες και περί ανύπαρκτης οφειλής, τηλεφωνώντας πολλαπλές φορές ημερησίως από τους αριθμούς…, πρώτες πρωινές ώρες, μεσημεριανές και ενίοτε και τελευταίες απογευματινές, τόσο στον προσωπικό μου αριθμό κινητού τηλεφώνου όσο και στην οικία μου».

Το περίεργο στην υπόθεση είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία «δεν αναγνωρίζει το προσωρινώς επιδικασθέν ποσό δόσης από το Ειρηνοδικείο, το οποίο καταβάλλω τακτικότατα. Τουναντίον, ενώ επικοινώνησα μαζί τους και τους εξήγησα και ενώ τους παρέπεμψα στο δικηγορικό γραφείο που μ’ επικούρησε στην υπαγωγή, η … συνεχίζει να ποιείται τη νήσσα και συνεχίζουν οι εργαζόμενοι της να με ενοχλούν αδιαλείπτως, να με ταράζουν και να με ξυπνούν τις μεσημεριανές ώρες κοινής ησυχίας».

Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ ζητά από την κυβέρνηση να απαγορεύσει τις οχλήσεις από τις εταιρείες και να επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις, σε όποιες εταιρείες δεν συμμορφώνονται.  

LEAVE A REPLY