Wednesday , 5 October 2022

Το Κουλούρι Θεσσαλονίκης πάει…Λονδίνο – Με “Κουλουρο-Σαλάτα” ο ΟΤΘ στο Food Festival του National Geographic Traveller

Το ξακουστό κουλούρι Θεσσαλονίκης θα “πρωταγωνιστήσει” στη συμμετοχή της πόλης μας στο Food Festival που διοργανώνει το National Geographic Traveller, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (16-17 Ιουλίου) στο Λονδίνο, συνοδεύοντας την κλασική χωριάτικη σαλάτα.

«Θέλουμε, μέσα στην “καρδιά” του Λονδίνου, να ακουστεί το σπάσιμο ενός τραγανού κουλουριού Θεσσαλονίκης και οι επισκέπτες του φεστιβάλ να το βουτήξουν στο ζουμί από μια χωριάτικη σαλάτα με κατσικίσιο τυρί Θεσσαλονίκης», δήλωσε σχετικά ο σεφ και καθηγητής γαστρονομίας Γιώργος Παλησίδης, που οργάνωσε το σχετικό μενού, στο πλαίσιο της παρουσίας του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο φεστιβάλ. «Θέλουμε να μοσχομυρίσει τσιγαριστό λουκάνικο, καραμελωμένο με μέλι πεύκου και “σβησμένο” με τσίπουρο από ξινόμαυρο. Θέλουμε να εμφανιστεί μπροστά στο κοινό ο αχνός από τα μύδια με τη ρίγανη Μαυρούδας και το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο της περιοχής. Θα δροσίσουμε τους επισκέπτες με κοκτέιλ τσίπουρου και καρπουζιού, θα τους μυήσουμε στην ρετσίνα από τη Θεσσαλονίκη, θα τους δείξουμε πώς απολαμβάνουμε στην πόλη τον καφέ της παρέας, έναν φραπέ γλυκό με γάλα και μπόλικα παγάκια που διαρκεί πολύ, με καλή συντροφιά και κουβέντα».

Το νέο πρότζεκτ προβολής της Θεσσαλονίκης έχει τίτλο «London calling Thessaloniki cooking» (Το Λονδίνο καλεί τη Θεσσαλονίκη να μαγειρέψει) και έχει στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο βρετανικό κοινό. Περιλαμβάνει, άλλωστε, την παρουσίαση του προορισμού στο Food Festival του National Geographic Traveller, τη διενέργεια ψηφιακής καμπάνιας μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, αλλά και δημοσιεύσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, όπως η Guardian, στις αρχές Σεπτεμβρίου. Παράλληλα, η πόλη θα προβληθεί ως city break προορισμός μέσα από τα κανάλια της Jet2 Holidays, του δεύτερου μεγαλύτερου tour operator της Βρετανίας. Επιπλέον, ο Οργανισμός διοργάνωσε press trip σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας για τον δημοσιογράφο του Greentraveller Ρίτσαρντ Χάμοντ (Richard Hammond), ενώ δημιουργείται και ένας online οδηγός (Greentraveller’s Guide), ο οποίος θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.greentraveller.co.uk.

Τις δράσεις του προγράμματος ολοκληρώνει η συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στα webinars «TTG Greece Fest», στην πλατφόρμα του επαγγελματικού περιοδικού TTG, που πραγματοποίησε το Γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας για την ενίσχυση και ενδυνάμωση των επαγγελματικών σχέσεων με τη βρετανική τουριστική αγορά.

Leave a Reply

Your email address will not be published.