Saturday , 2 March 2024

Το…πάθημα της υπαλλήλου εισπρακτικής εταιρείας-Τηλεφώνησε σε δανειολήπτη, χωρίς να γνωρίζει αν εξόφλησε την οφειλή του!

Του Γ.Κατσιάνη

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε υπάλληλο εισπρακτικής εταιρείας όταν επικοινώνησε με δανειολήπτη για να τον ενημερώσει σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές του.

Όπως αποκάλυψε στο thesseconomy.gr o δανειολήπτης, είχε τακτοποιήσει πριν από λίγες ώρες την οφειλή του, με αποτέλεσμα η υπάλληλος να αντιδράσει με αμηχανία.

Ακολουθεί ο απολαυστικός διάλογος μεταξύ του υπαλλήλου (Υ) και του δανειολήπτη (Δ):

(Υ):”Σας τηλεφωνώ για να ενημερώσω για την ληξιπρόθεσμη οφειλή σας στο δάνειο που έχετε με την τράπεζα…”.

(Δ): “Μα, τι λέτε. Αφού πλήρωσα χθες…”.

(Υ): “Μάλλον δεν ενημερώθηκε το σύστημα ακόμα. Τι να πω…”.

(Δ): “Είσαστε σοβαρή; Μου τηλεφωνείτε και δεν γνωρίζετε ότι έχετε πληρωθεί η οφειλή. Πάτε καλά;” και έκλεισε το τηλέφωνο.

Προφανώς, η περίπτωση δεν είναι μοναδική και το πάθημα θα γίνει στον συγκεκριμένο υπάλληλο.

Όσοι θέλετε να καταγγείλετε περιστατικά οχλήσεων από τις εισπρακτικές εταιρείες, απευθυνθείτε στο info@thesseconomy.gr.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *