Του Γ.Κατσιάνη
Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε υπάλληλο εισπρακτικής εταιρείας όταν επικοινώνησε με δανειολήπτη για να τον ενημερώσει σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές του.
Όπως αποκάλυψε στο thesseconomy.gr o δανειολήπτης, είχε τακτοποιήσει πριν από λίγες ώρες την οφειλή του, με αποτέλεσμα η υπάλληλος να αντιδράσει με αμηχανία.
Ακολουθεί ο απολαυστικός διάλογος μεταξύ του υπαλλήλου (Υ) και του δανειολήπτη (Δ):
(Υ):”Σας τηλεφωνώ για να ενημερώσω για την ληξιπρόθεσμη οφειλή σας στο δάνειο που έχετε με την τράπεζα…”.
(Δ): “Μα, τι λέτε. Αφού πλήρωσα χθες…”.
(Υ): “Μάλλον δεν ενημερώθηκε το σύστημα ακόμα. Τι να πω…”.
(Δ): “Είσαστε σοβαρή; Μου τηλεφωνείτε και δεν γνωρίζετε ότι έχετε πληρωθεί η οφειλή. Πάτε καλά;” και έκλεισε το τηλέφωνο.
Προφανώς, η περίπτωση δεν είναι μοναδική και το πάθημα θα γίνει στον συγκεκριμένο υπάλληλο.
Όσοι θέλετε να καταγγείλετε περιστατικά οχλήσεων από τις εισπρακτικές εταιρείες, απευθυνθείτε στο info@thesseconomy.gr.