Friday , 1 March 2024

Τράπεζα υποχρεώνει τους πελάτες της να επισκέπτονται τα υποκαταστήματα της, λόγω αδυναμίας λειτουργίας των τηλεφωνικών υπηρεσιών!

Του Γ. Κατσιάνη

Αντιμέτωποι με μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία βρίσκονται όσοι πελάτες τράπεζας, επιχειρούν να εξυπηρετηθούν μέσω των τηλεφωνικών υπηρεσιών.

Όπως κατήγγειλε πολίτης στο thesseconomy.gr, κάλεσε τρεις φορές  στον τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρέτησης πελατών, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

«Κατά μέσο όρο ήμουν στην αναμονή επί 15΄ και ο τηλεφωνητής άλλοτε μου ζητούσε τον αριθμό ταυτότητας, άλλοτε τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου, άλλοτε την ημερομηνία γέννησης. Με την πρόφαση ότι κάποιο από τα στοιχεία που έδινα δεν ήταν σωστά, η διαδικασία επαναλαμβανόταν», τόνισε ο καταγγέλλων.

Χωρίς αποτέλεσμα όμως ήταν και η προσπάθεια του να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά από κάποιο υποκατάστημα της τράπεζας.

«Απευθύνθηκα σε τρία διαφορετικά καταστήματα, χωρίς ποτέ να λάβω απάντηση στους τηλεφωνικούς αριθμούς όπου καλούσα», σημείωσε.

Τελικά, ο πελάτης επισκέφτηκε το πλησιέστερο υποκατάστημα της τράπεζας, όπου μετά από μία ώρα αναμονής, εξυπηρετήθηκε.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *