Τράπεζα «φέσωσε» με 500 ευρώ επαγγελματία για προβληματικό τερματικό (POS)

Τράπεζα «φέσωσε» με 500 ευρώ επαγγελματία για προβληματικό τερματικό (POS)

614
SHARE

Του Γ. Κατσιάνη

Τράπεζα επί τρία χρόνια χρέωνε επαγγελματία για την μίσθωση τερματικού (POS), το οποίο δεν χρησιμοποιούσε!

Όπως αποκαλύπτει το thesseconomy, ο επαγγελματίες πλήρωσε από το 2017 μέχρι και σήμερα το ποσό των ποσό των 500 ευρώ για μια υπηρεσία που δεν του παρείχε η συγκεκριμένη συσκευή.

Όπως κατήγγειλε, όλα ξεκίνησαν την άνοιξη του 2017 όταν επισκέφτηκε υποκατάστημα τράπεζας και προμηθεύτηκε το POS για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

«Κάθε μήνα πλήρωνα το ποσό των 14 ευρώ για την μίσθωση του τερματικού, το οποίο λίγο αργότερα παρουσίασε τεχνική βλάβη», δήλωσε στο thesseconomy.gr.

Έτσι, το φθινόπωρο του 2017 επισκέφτηκε και πάλι την τράπεζα, επέστρεψε το προβληματικό POS και έλαβε προς αντικατάσταση ένα νέο, ασύρματο τερματικό.

Ωστόσο, στα μέσα του 2019, υπάλληλος της τράπεζας τηλεφώνησε στον επιχειρηματία και τον ενημέρωσε ότι η συσκευή του POS χρειάζονταν αναβάθμιση.

«Στα τέλη του 2019 μου τηλεφώνησαν και πάλι από την τράπεζα και μου είπαν ότι έπρεπε να κάνω οπωσδήποτε εκ νέου αναβάθμιση του τερματικού. Όταν τους είπα ότι είχα αναβαθμίσει την συσκευή, μου είπαν να επισκεφτώ το υποκατάστημα», σημείωσε ο καταγγέλλων.

Από έλεγχο που ακολούθησε, προέκυψε τελικά ότι η τράπεζα συνέχισε να χρεώνει τον επιχειρηματία για το ανενεργό και προβληματικό POS, το οποίο μάλιστα ήθελε να…αναβαθμίσει!

LEAVE A REPLY