Υποτονική η εκπτωτική περίοδος στη Θεσσαλονίκη-Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου ενεργοποιείται η πλατφόρμα ηλεκτρονικού...

Υποτονική η εκπτωτική περίοδος στη Θεσσαλονίκη-Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου ενεργοποιείται η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του ΕΣΘ

150
SHARE

“Δεν τραβάει” το clic away στην αγορά της Θεσσαλονίκης, όπου η αγοραστική κίνηση παρά τις εκπτώσεις χαρακτηρίζεται μη ικανοποιητική και υποτονική, καθώς μετά το “ξέσπασμα” των πρώτων ημερών και του πρώτου Σαββατοκύριακου των εκπτώσεων οι καταναλωτικοί ρυθμοί έχουν καταγράψει μεγάλη κάμψη.

Για “καταστροφή” και μεγάλη “ζημία” κάνει λόγο μιλώντας στο thesseconomy,gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, ενώ απομένει μόνο ένα δεκαήμερο για τη λήξη της εκπτώτικής περιόδου και θεωρεί την κατάσταση λίγο-πολύ αναμενόμενη λόγω της οικονομικής αδυναμίας μεγάλου μέρους των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και αυτοαπασχολουμένων που βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής εργασίας και προσπαθούν να επιβιώσουν με τα επιδόματα των 534 ευρώ ή τις επιστρεπτέες προκαταβολές.

Χαρακτηριστικό είναι και το γεγονός ότι τα καταστήματα του ισπανικού Ομίλου Inditex στην Τσιμισκή (καταστήματα Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka) δεν λειτουργούν με click away, αλλά προβαίνουν μόνο σε ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ την ίδια ώρα ο αριθμός των ελληνικών καταστημάτων που λειτουργεί με click away έχει αυξηθεί μεν σε σύγκριση με την πρώτη εφαρμογή του συγκεκριμένου τρόπου, αλλά το ποσοστό των καταστημάτων που μπορούν να προβούν σε σωστές ηλεκτρονικές πωλήσεις παραμένει χαμηλό, στο επίπεδο του 15%.

Σύμφωνα με τον κ.Φιλιππίδη η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για τις εμπορικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης, που έχει στα σκαριά ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, θα ενεργοποιηθεί εντός των επομένων ημερών- μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα.

Στόχος είναι σε πρώτη φάση να συμμετέχουν 2.000 επιχειρήσεις και στο απώτερο μέλλον να φτάσουν τις 10.000, ενώ επιλέχθηκε επίτηδες η επωνυμία “e-emporikos”, επειδή είναι απλή, ευκολομνημόνευτη και εύκολα εφαρμόσιμη και σε άλλες περιοχές της χώρας, από τους κατά τόπους Εμπορικούς Συλλόγους, καθώς το εγχείρημα φιλοδοξεί να αποκτήσει πανελλαδική εφαρμογή.
Με τη δημιουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας ηλεκτρονικών πωλήσεων ο ΕΣΘ θέλει να δώσει χώρο και τη δυνατότητα σε όλα τα μέλη του, να έχουν αδιάκοπη πρόσβαση στον καταναλωτή, κρατώντας την αγορά της Θεσσαλονίκης, ανοικτή, 24 ώρες το 24ωρο καi θέτοντας σε λειτουργία μία πλατφόρμα που θα φιλοξενεί τα e-shops όλων των μελών του Ε.Σ.Θ. και όχι μόνο.

LEAVE A REPLY