Thursday , 18 August 2022

Φορολογούμενος περιμένει ενάμισι(!) μήνα από την εφορία για να εκκαθαρίσει την δήλωση του

Του Γ. Κατσιάνη

Τελειωμό δεν έχουν τα παρατράγουδα που αφορούν την εξυπηρέτηση φορολογουμένων από τις κατά τόπους εφορίες.

Το thesseconomy.gr παρουσιάζει την περίπτωση φορολογούμενου, ο ο οποίος είναι κάτοικος Αυστραλίας και στα μέσα Ιουλίου, υπέβαλλε ηλεκτρονικά τις δηλώσεις εισοδήματος για την περίοδο 2014-2018.

“Για το 2019,μας ζητήθηκε να προσκομίσουμε τα αντίστοιχα έγγραφα στην εφορία, χωρίς ωστόσο μέχρι σήμερα να έχουμε λάβει κάποια απάντηση σχετικά με την περαίωση ή μη της υπόθεσης του πελάτη μου”, δήλωσε ο φοροτεχνικός, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.

Σε άλλη περίπτωση, φορολογούμενος υπέβαλλε δήλωση εισοδήματος και στις 23 Αυγούστου, η εφορία τον κάλεσε για έλεγχο,λόγω της αγοράς ακινήτου.

“Δυστυχώς, μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση, με αποτέλεσμα να κινδυνεύω να χάσω την έκπτωση του 3% που προβλέπεται στις περιπτώσεις της εφάπαξ πληρωμής του φόρου”,σημείωσε.

Στο πειθαρχικό εφοριακοί

Να σημειωθεί ότι πριν από λίγες ημέρες, ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), Γιώργος Πιτσιλής έστειλε στο πειθαρχικό εφοριακούς υπαλλήλους της ΔΟΥ Χολαργού ύστερα απο καταγγελίες για πλημμελή άσκηση των καθηκόντων τους σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων.

Σύμφωνα με πηγές της ΑΑΔΕ, ο κ.Πιτσιλής ενημερώθηκε ότι στην ΔΟΥ Χολαργού, οι πολίτες βρήκαν κλειστές πόρτες στις… 11 το πρωί(!), με αποτέλεσμα να διατάξει πειθαρχική έρευνα για την καταγγελία, όπως και για το γεγονός ότι στην ίδια εφορία τα τηλέφωνα δεν… λειτουργούν, όταν καλούν οι φορολογούμενοι.

Leave a Reply

Your email address will not be published.