Thursday , 18 June 2026

Φωτιά σε διαμέρισμα στη Μπότσαρη – Απεγκλωβίστηκαν τέσσερα άτομα – Μία γυναίκα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο

Φωτιά ξέσπασε το απόγευμα σε διαμέρισμα πολυκατοικίας στην οδό Μπότσαρη κοντά στη συμβολή της με την οδό Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη και η πυροσβεστική χρειάστηκε να απεγκλωβίσει τέσσερα άτομα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, μία γυναίκα περίπου 65 ετών που βρισκόταν στο διαμέρισμα του τρίτου ορόφου, όπου ξέσπασε η φωτιά, μεταφέρθηκε με ελαφρά εγκαύματα στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.

Η φωτιά σβήστηκε αλλά από το κτήριο εξακολουθεί να βγαίνει μαύρος καπνός και οι άνδρες της Πυροσβεστικής “χτενίζουν” τα διαμερίσματα για τυχόν εγκλωβισμένα άτομα, ενώ νωρίτερα κάποιοι από τους ενοίκους που δεν μπόρεσαν να φύγουν από τις σκάλες είχαν βγει στα μπαλκόνια τους και απεγκλωβίστηκαν από εκεί με το ειδικό γερανοφόρο όχημα της Πυροσβεστικής.

Λόγω της φωτιάς διεκόπη επίσης η κυκλοφορία των οχημάτων στην Μπότσαρη.


Check Also

Γέφυρα Μαλγάρων – Κλειδίου: Κλιμάκιο μηχανικών ελέγχει τη στατικότητα της γέφυρας – Έχει διακοπεί η κυκλοφορία

Κλιμάκιο μηχανικών της υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης διενεργεί από σήμερα το πρωί, …