Saturday , 25 May 2024

Χάρης Δημητρακόπουλος: «Το Softweb Business Suite εξασφαλίζει την καθημερινή αλληλεπίδραση μίας εταιρείας με το οικοσύστημά της»

Συνέντευξη στον Γιώργο Κατσιάνη

Εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο thesseconomy.gr παραχώρησε ο CEO της Softweb, Χάρης Δημητρακόπουλος. Η πολυεπίπεδη δράση στο πεδίο της τεχνολογίας, το Business Suite,η Smart Tourist Card, η ένταξη στον έκτο κύκλο του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward και οι επόμενοι στόχοι της Softweb αποτελούν, μεταξύ άλλων, τα κυριότερα σημεία αναφοράς των θέσεων του κ. Δημητρακόπουλου.  

Κύριε Δημητρακόπουλε, πείτε μας λίγα λόγια για το προφίλ της Softweb και για τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται.

«Η Softweb ιδρύθηκε στα μέσα του 2008 εστιάζοντας στην παραγωγή και διάθεση επιχειρηματικού λογισμικού σε επίπεδο νέων τεχνολογιών, δηλαδή εφαρμογές σε Web και  Mobile περιβάλλον. Ηγείται στον τομέα της πληροφορικής, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων, αξιοποιώντας τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας. H Softweb αποτελεί έναν όμιλο εταιρειών με τέσσερις βασικούς άξονες δραστηριότητας:

-Προϊοντικές ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις που υιοθετούν μια Omnichannel προσέγγιση (Web &Mobile). Οι συγκεκριμένες λύσεις καλύπτουν μεγάλο μέρος των επιχειρηματικών αναγκών και αποτελούν τα εργαλεία ψηφιακής αλληλεπίδρασης της εταιρείας με το οικοσύστημα της (πελάτες, συνεργάτες και στελέχη). Παραδείγματα αυτών των λύσεων είναι το Softweb Business Suite, που ενσωματώνει κυκλώματα όπως: τη διαχείριση πωλήσεων (e&m-commerce) και πωλητών (sfa), το reporting (bi), το marketing, το κύκλωμα εγκρίσεων (rfa), τις έρευνες αγοράς (audits), τις επιθεωρήσεις (merchandising) κ.α., και το HO.RE.CA. Suiteπου απευθύνεται σε επιχειρήσεις στον κλάδο του τουρισμού, της εστίασης και των ξενοδοχείων καλύπτοντας ανάγκες προβολής, προώθησης, booking κ.α..

-Εξατομικευμένες επιχειρηματικές εφαρμογές (bespoke business applications) σε επίπεδο Web & Mobile που προσαρμόζονται στις προσωποποιημένες ανάγκες των εταιρειών. Η Softweb, χάρη στην εμπειρία, την τεχνογνωσία και την ενασχόληση της όλα αυτά τα χρόνια με πολύπλοκα έργα είναι σε θέση να προδιαγράψει (δημιουργία blueprint) και να αναπτύξει μια συγκεκριμένη λύση για λογαριασμό κάθε εταιρείας. Έχοντας στην διάθεση της μια εμπλουτισμένη βιβλιοθήκη λειτουργιών, αυτοματισμών και workflows, η ανάπτυξη αυτών των λύσεων είναι συνήθως μια σύνθεση ήδη διαθέσιμων κυκλωμάτων με εξατομικευμένο τρόπο.

-Λύσεις για τον Δημόσιο Τομέα. Μέχρι πρόσφατα η Softweb στόχευε μόνο στον ιδιωτικό τομέα. Μετά από πολλά χρόνια βάζει στη στρατηγική της τον Δημόσιο Τομέα, με λύσεις όπως η Smart Tourism Card ή το Intranet Platform.

-Υπηρεσίες Digital Marketing και Consulting, μέσω της θυγατρικής εταιρείας Digihart. Η δραστηριότητα αυτή συνδυάζεται απόλυτα με τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που προσφέρει η εταιρεία, καθώς οι επιχειρήσεις χρειάζονται βοήθεια για να αποκτήσουν ψηφιακή κουλτούρα και κατ’ επέκταση να είναι σε θέση τις αξιοποιήσουν με τον κατάλληλο τρόπο για να επωφεληθούν τα μέγιστα. Αποτελεί σημαντική δραστηριότητα από την οποία αναμένουμε πολλά στο άμεσο μέλλον.

Χάρη στις λύσεις, την εμπειρία και την τεχνογνωσία μας, έχουμε καταφέρει να χτίσουμε μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας σε διάφορους τομείς, όπως το λιανικό και χονδρικό εμπόριο, τη βιομηχανία, τον τουρισμό, το FMCG, τις υπηρεσίες, το φάρμακο, την εκπαίδευση και άλλους».

Πώς αξιολογείτε τον ανταγωνισμό που σήμερα υπάρχει στον χώρο της Πληροφορικής;

«Ο ανταγωνισμός στον κλάδο μας είναι έντονος, με πλήθος εταιρειών να διεκδικούν μερίδιο αγοράς. Θεωρούμε πως η υγιής ανταγωνιστικότητα ωφελεί τον κλάδο, την καινοτομία και προσφέρει στους πελάτες ποιοτικές λύσεις σε ανταγωνιστικές τιμές.

Ωστόσο, οφείλουμε να επισημάνουμε πως ορισμένες εταιρείες δρουν με τρόπο που προκαλεί σύγχυση στην αγορά και δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό.

Δυστυχώς εντοπίζουμε συχνά, φαινόμενα εταιρειών που χαρακτηρίζονται από την αγορά ως οι λεγόμενες “εταιρείες πυροτεχνήματα”, οι οποίες εμφανίζονται ξαφνικά, κάνουν μεγάλο θόρυβο, αλλά δεν έχουν ουσιαστικό υπόβαθρο. Συχνά, προσφέρουν υποσχέσεις που δεν μπορούν να τηρήσουν, θέτοντας σε κίνδυνο την αξιοπιστία του κλάδου. Επιπλέον, υπάρχουν και παραδείγματα επιχειρήσεων που εμπίπτουν στην κατηγορία του αθέμιτου ανταγωνισμού με περιπτώσεις εταιρειών που είτε δεν πληρώνουν τα δάνειά τους, είτε δεν καταβάλλουν φόρους και εργοδοτικές εισφορές, γεγονός που θέτει σε μειονεκτική θέση τις εταιρείες που τηρούν ευλαβικά τις οικονομικές τους υποχρεώσεις».

Ποια είναι τα οφέλη για μια επιχείρηση που θα επιλέξει το Business Suite;

«Το Softweb Business Suite (SBS), αποτελεί μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική λύση που βασίζεται σε state-of-the-art τεχνολογίες με Omnichannel πρακτική, επιτυγχάνοντας την ενιαία ψηφιοποίηση των απαραίτητων ροών εργασιών σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια, Web & Mobile (iOS & Android).

Η λύση εξασφαλίζει την καθημερινή αλληλεπίδραση μίας εταιρείας με το οικοσύστημά της με έναν ψηφιακό, απλουστευμένο και απολύτως δομημένο τρόπο, καλύπτοντας όλο το φάσμα των λειτουργιών της επιχείρησης.

Ουσιαστικά, έχουμε δημιουργήσει ένα εργαλείο που αξιοποιείται από πελάτες, συνεργάτες, πωλητές και λοιπά στελέχη της επιχείρησης, προσφέροντας διαφορετική λειτουργικότητα και κυκλώματα σε κάθε τύπο χρήστη, μέσα από ένα κοινό σύστημα!

Για να δώσουμε ένα παράδειγμα, μια εταιρεία μπορεί να αξιοποιήσει το SBS σε επίπεδο ενός συστήματος B2B E-commerce και M-commerce όπου οι πελάτες της θα μπορούν να παραγγέλνουν ψηφιακά τα προϊόντα ή της υπηρεσίες της, να έχουν πρόσβαση στην οικονομική τους εικόνα, να ενημερώνονται για τυχόν προσφορές, νέα και ανακοινώσεις της εταιρείας, να διαχειρίζονται τις επιστροφές ή αιτήματα τους, ενώ την ίδια στιγμή, οι πωλητές της εταιρείας να το αξιοποιούν μέσα από το κύκλωμα Sales Force Automation (SFΑ) για να διαχειρίζονται τις πωλήσεις των πελατών τους, να προγραμματίζουν τις συναντήσεις τους, να απαντάνε σε ερωτηματολόγια και, φυσικά, να έχουν διαθέσιμη όλη την πληροφορία που χρειάζονται ανά πάσα στιγμή απ΄ όπου και αν βρίσκονται.

Η λύση αυτή είναι ιδιαίτερα επωφελής για εταιρείες με εκτεταμένη πελατειακή βάση και πλούσιο κωδικολόγιο, καθώς ελαχιστοποιεί το κόστος διαχείρισης, θωρακίζει τις πολιτικές της εταιρείας, αυτοματοποιεί τις ροές εργασιών και αυξάνει τις πωλήσεις».

Περιγράψτε μας την λύση της Softweb για τον Δημόσιο τομέα που αφορά την ψηφιακή κάρτα;

«Η Smart Tourist Card, ένα από τα πιο σημαντικά blockchain έργα της χώρας, είναι μια πρωτοποριακή ενέργεια που έρχεται να διαμορφώσει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες αλληλεπιδρούν με τον προορισμό επίσκεψής τους.

Αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την προώθηση κάθε πόλης ως έναν καινοτόμο τουριστικό προορισμό, και μια ευκαιρία για τους ταξιδιώτες να ζήσουν μια αξέχαστη εμπειρία.

Ενδεικτικά, ο τουρίστας θα έχει πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες και εικόνες των αξιοθέατων της περιοχής και μέσα από μία ενιαία ψηφιακή τουριστική κάρτα θα μπορεί να αναζητεί, να επιλέγει και να πληρώνει, μέσα από το κινητό του, πακέτα υπηρεσιών από διάφορους κλάδους και οργανισμούς της τουριστικής υποδομής».

Τί σημαίνει για την Softweb η ένταξη της στον έκτο κύκλο του προγράμματος ΟΠΑΠ Forward;

«Η Softweb αναγνωρίζει την ένταξη στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward ως μια μοναδική ευκαιρία για εξέλιξη και πρόοδο. Με την υποστήριξη του ΟΠΑΠ και της Endeavor, είναι έτοιμη να υλοποιήσει το επιχειρηματικό της όραμα, να ηγηθεί στον κλάδο της και να συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Ενδεικτικά, λαμβάνει εξατομικευμένη καθοδήγηση από έμπειρους mentors, εντάσσεται σε ένα δυναμικό δίκτυο επαγγελματιών και οργανισμών με υψηλή επιρροή στον επιχειρηματικό κόσμο, και συμμετέχει σε workshops και εκπαιδευτικά προγράμματα, παραμένοντας στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, υιοθετώντας τις τελευταίες τάσεις και τεχνολογίες.

Συνοψίζοντας, η ένταξη στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward αποτελεί μια σημαντική διάκριση που επιβεβαιώνει την αξιοπιστία και την δυναμική της Softweb ενώ χτίζει μια ισχυρή φήμη ως πρωτοπόρος στον κλάδο της, θέτοντας τα θεμέλια για την μελλοντική ανάπτυξη και επιτυχία της».

6. Ποιοι είναι οι στρατηγικοί σας στόχοι για το επόμενο διάστημα;

«Έχουμε αυτή την στιγμή τρεις βασικούς στόχους, των οποίων η επίτευξη μας δημιουργεί αισιοδοξία για το μέλλον και τους ρυθμούς ανάπτυξης της Softweb.

Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι η περαιτέρω διεύρυνση του πελατολογίου μας με υγιείς εταιρείες που βλέπουν τα ψηφιακά τους συστήματα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ο δεύτερος εστιάζει στη διατήρηση της δυνατότητας της εταιρείας για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη νέων λύσεων, καθώς και στην ενίσχυση των υφιστάμενων, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς.

Και ο τρίτος επικεντρώνεται στη δραστηριοποίηση της εταιρείας σε νέες αγορές στο εξωτερικό. Έχουμε ήδη ξεκινήσει μια νέα εμπορική δραστηριότητα στην περιοχή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *