Χρήσιμες πληροφορίες της ΕΔΑ ΘΕΣΣ προς τους καταναλωτές

Χρήσιμες πληροφορίες της ΕΔΑ ΘΕΣΣ προς τους καταναλωτές

439
SHARE

Σειρά προληπτικών μέτρων έλαβε η διοίκηση της ΕΔΑ ΘΕΣΣ για την προστασία των εργαζομένων και της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό (Covid-19).

Ειδικότερα, συγκροτήθηκε Ειδική Ομάδα Πρόληψης (Catenaccio) και δημιουργήθηκε γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης, τηρούνται αυστηρά τα γενικά μέτρα προστασίας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και τέθηκαν σε περιορισμό οι μετακινήσεις προσωπικού εντός κτιρίων / μεταξύ ορόφων αλλά μεταξύ περιοχών ευθύνης της εταιρείας.                                                                                                                

Επιπλέον,αποφασίστηκε ο περιορισμός των δραστηριοτήτων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ,εφαρμόζοντας πολιτικές απομακρυσμένης εργασίας.                                             

Όσον αφορά τους καταναλωτές, μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις και αιτήματα (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.) στην ηλεκτρονική διεύθυνση cust@edathess.gr  ενώ τα μέλη των ευπαθών ομάδων μπορούν να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική διεύθυνση req@edathess.gr.

Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας (www.edathess.gr), οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για την παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών και την εξέλιξη των εργασιών κατασκευής ενώ μέσω των αριθμών 11150 ή 2310584444, μπορούν να υποβάλλουν τηλεφωνικά ερωτήματα ή/και αιτήματα (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.).                                                                                                                      

Για περιπτώσεις άμεσης επέμβασης στο δίκτυο διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302 που λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση.

LEAVE A REPLY