Του Γ. Κατσιάνη
Τελειωμό δεν έχει ο Γολγοθάς για ένα ζευγάρι συνταξιούχων, οι οποίοι εδώ και τρεις μήνες (!) δεν έχουν σταθερό τηλέφωνο, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Η περιπέτεια των δύο ηλικιωμένων ξεκίνησε όταν αποφάσισαν να αλλάξουν πάροχο, επιλέγοντας φθηνότερο πρόγραμμα άλλης εταιρίας.
Έτσι, λοιπόν, στα τέλη Ιουλίου, υπέβαλλαν αίτηση για να αλλάξουν εταιρία.
Ωστόσο, παρά τις διαβεβαιώσεις των υπαλλήλων ότι μέσα σε λίγες ημέρες, θα γίνονταν αντικατάσταση της σύνδεσης και η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργούσε κανονικά, κάτι τέτοιο δεν κατέστη εφικτό.
“Μετά από επανειλλημμένες εκκλήσεις, στις αρχές Οκτωβρίου, μας ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και πλέον το τηλέφωνο λειτουργεί”, δήλωσε στο thesseconomy.gr, ο συνταξιούχος.
Νέος γύρος ταλαιπωρίας
Όπως καταγγέλουν, η εκ νέου λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής σηματοδότησε νέο γύρο ταλαιπωρίας για τους ηλικιωμένους.
“Άρχισαν να μας τηλεφωνούν και να ζητούν από δημόσιες υπηρεσίες και νοσοκομεία μέχρι και καταστήματα”, σημείωσε ο 70χρονος.
Έτσι, ζητήθηκε νέος τεχνικός έλεγχος από την εταιρία, η οποία έκρινε σκόπιμο να διακόψει εκ νέου την λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής.
“Τρεις μήνες μετά, ακόμα δεν έχουμε τηλέφωνο…”, σχολίασε ο καταγγέλων.