Friday , 29 March 2024

Όταν ο (επικοινωνιακός) σκοπός αγιάζει τα (προεκλογικά) μέσα

Του Γ. Κατσιάνη

Στο ταξίδι που πραγματοποίησε πρόσφατα στις ΗΠΑ, ο Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφτηκε επιχειρήσεις Ελλήνων ομογενών και φωτογραφήθηκε μαζί τους.

Πραγματικά αποτελεί καινοτομία Έλληνας πολιτικός και μάλιστα υπουργός να φωτογραφίζεται με επιχειρηματίες που διαπρέπουν και διακρίνονται εκτός συνόρων, διαφημίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την χώρα μας.

Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες, βλέπω τον υπουργό Ανάπτυξης να επισκέπτεται από σούπερ μάρκετ και καταστήματα ως και την Κεντρική Αγορά και να φωτογραφίζεται με ανθρώπους της αγοράς.

Μάλιστα, δεν διστάζει να κουβαλήσει και κανένα τελάρο με λαχανικά (φωτογραφία), σε μια προσπάθεια να γίνει περισσότερο προσιτός στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα ενόψει και των εκλογών.

Προφανώς, η επικοινωνιακή αξιοποίηση του φωτογραφικού στιγμιότυπου δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.

Γιατί;

Διότι ο υπάλληλος της Κεντρικής Αγοράς καλείται να μεταφέρει καθημερινά χιλιάδες και όχι ένα τελάρο.

Επίσης, ο υπάλληλος της Κεντρικής Αγοράς δεν χαμογελά αυτάρεσκα όταν κάνει την δουλειά του και είναι ντυμένος ανάλογα με το έργο που καλείται που εκτελέσει.

Πολύ περισσότερο, ο υπάλληλος της Κεντρικής Αγοράς δεν λαμβάνει τα ίδια χρήματα με τον κ. Γεωργιάδη.

Οπότε, τα φαινόμενα απατούν και η εικόνα που βλέπετε δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *