Thursday , 25 April 2024

«Αλλεργία» στην έκδοση αποδείξεων έχει δημοφιλές κατάστημα εστίασης

Βρίσκεται στο Νυδρί, σε μια από τις πλέον δημοφιλείς παραλίες της Λευκάδας.

Φημίζεται για τα θαλασσινά του και την άριστη εξυπηρέτηση των καλοφαγάδων θαμώνων.

Συγκεντρώνει εξαιρετικές κριτικές σε γνωστό τουριστικό διαδικτυακό οδηγό.

«Όλα τέλεια! Από το φαγητό, το service, την εξυπηρέτηση», γράφει σε ανάρτηση του επισκέπτης.

Μέχρι εδώ όλα καλά για το περιβόητο κατάστημα εστίασης.

Ποιο είναι το αδύνατο του σημείο;

Δεν εκδίδει αποδείξεις λιανικής, παρά μόνο δελτία παραγγελίας!

«Όταν ζήτησα τον λογαριασμό, μου έφεραν δελτίο παραγγελίας. Μου έφεραν απόδειξη, μόνο όταν επέμεινα», κατήγγειλε πελάτης στο thesseconomy.gr και σημείωσε πως «είναι λυπηρό η εικόνα του καταστήματος να χαλάει από αυτό το γεγονός».

Σύμφωνα με στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το ποσοστό παραβατικότητας στη Λευκάδα ανήλθε στο 36%, την περίοδο 2015-2018.

Να σημειωθεί ότι σε εξέλιξη βρίσκεται η καμπάνια ενημέρωσης της ΑΑΔΕ με τίτλο “Apodixi please” (απόδειξη παρακαλώ), η οποία καλεί τους ξένους τουρίστες να ζητούν απόδειξη, κατά τη διάρκεια των συναλλαγών τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *