Friday , 29 March 2024

Αξιοποίηση των τουριστικών λεωφορείων αντί των ΚΤΕΛ στις αστικές συγκοινωνίες, ζητά η FedHATTA

Την αξιοποίηση του στόλου των τουριστικών λεωφορείων για τις έκτακτες ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών και την κατάργηση του μονοπωλίου του ΚΤΕΛ στις συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα για την κάλυψη συγκοινωνιακού έργου, ζητά η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (FedHATTA).

Με επιστολή που κατέθεσε στα υπουργεία Μεταφορών και Υποδομών και Τουρισμού, η διοίκηση της FedHATTA τονίζει πως με την αξιοποίηση των τουριστικών λεωφορείων, το δημόσιο θα εξοικονομήσει πόρους με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και το κοινωνικό σύνολο, θα στηριχθεί η απασχόληση και θα δοθεί εργασία τους επαγγελματίες οδηγούς που είναι σε αναστολή ενώ θα τονωθεί και ένας ολόκληρος κλάδος εργοδοτών, αυταπασχολούμενων και εργαζομένων.

«Αντίθετα εάν προχωρήσουν οι εξαγγελίες για προμήθεια των 300 λεωφορείων 10ετίας με leasing, η οποία προφανώς θα γίνει από μία εταιρεία μετά από διαγωνισμό, θα ωφεληθεί μόνο η συγκριμένη εταιρεία, το κράτος θα πρέπει να καταβάλει το τίμημα του leasing και βέβαια θα πρέπει να προσλάβει επιπλέον προσωπικό για τον χειρισμό των λεωφορείων», υποστηρίζει η Ομοσπονδία.

Επιπλέον, σημειώνει πως η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη,  αποτελεί «καταφανής μονομερή και μονοπωλιακή  υποστήριξη στην Ανώνυμη Εταιρεία των ΚΤΕΛ», αγνοώντας τα τουριστικά λεωφορεία.

«Γιατί θα πρέπει η χώρα μας να μισθώσει 503 μεταχειρισμένα λεωφορεία (300 με leasing +203 από τις ΚΤΕΛ ΑΕ) για να αντιμετωπίσει τις κατεπείγουσες ανάγκες αποσυμφόρησης των μέσων μαζικής μεταφοράς και να μην χρησιμοποιήσει τα ήδη υπάρχοντα λεωφορεία που δυστυχώς είναι χωρίς έργο; Τι θα γίνουν αυτά τα λεωφορεία όταν πια δεν θα τα χρειάζεται το δημόσιο;», αναρωτιέται ο πρόεδρος της FedHATTA, Λ. Τσιλίδης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *