Στο τέλος του έτους θα έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος για το έργο της νέας Περιφερειακής – γνωστό περισσότερο ως Flyover – όπως τονίζει ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ενώ για το Μετρό αναφέρει ότι στο τέλος του 2023 “θα έχουμε και Μετρό και Αρχαία”.
Ειδικότερα για το Μετρό ο υφυπουργός Υποδομών επισημαίνει: “Η πόλη έχει ομονοήσει στην τεχνική λύση που προτείναμε για το σταθμό Βενιζέλου, το ΣτΕ έδωσε το πράσινο φως και στο τέλος του 2023 θα έχουμε και Μετρό και αρχαία. Ως εδώ με τις στείρες αντιδράσεις! Πρέπει ακόμα και οι λίγοι που απέμειναν να διαφωνούν με τη λύση, να σεβαστούν επιτέλους τις επανειλημμένες απορρίψεις των προσφυγών τους και να αποδεχτούν την πραγματικότητα. Αρκετά ταλαιπωρήθηκε η πόλη από τις οπισθοδρομικές αντιλήψεις που την κρατούσαν πίσω για δεκαετίες” και στη συν’έχεια γνωστοπιεί ότι “αΑμέσως μετά την κύρια γραμμή, θα δοθεί σε λειτουργία η επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ παράλληλα προχωρούν οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση στα δυτικά και οι μελέτες προς το αεροδρόμιο”.
“Όπως αντιλαμβάνεστε, τα έργα αυτά θα βελτιώσουν θεαματικά την καθημερινότητα των πολιτών, αλλά θα αναβαθμίσουν και συνολικά την πόλη¨, τονίζει ο κ.Καραγιάννης και προσθέτει; “Η Θεσσαλονίκη θα γίνει επιτέλους ένας σύγχρονος διεθνής συγκοινωνιακός κόμβος. Όπως ταιριάζει στην θέση της και αξίζει στην ιστορία της. Και βέβαια, όπως δεσμεύθηκαν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Κώστας Καραμανλής. Με μια σειρά από μεγάλα έργα: Αναβάθμιση του αεροδρομίου, επενδύσεις στο λιμένα, νέος προαστιακός σιδηρόδρομος για τη Δυτική Θεσσαλονίκη, νέα σιδηροδρομική σύνδεση με τον 6ο προβλήτα, νέα οδική σύνδεση του λιμένα με τον ΠΑΘΕ που λίμναζε για χρόνια, νέα αντιπλημμυρικά έργα σε Ωραιόκαστρο και Λαχαναγορά. Όλα τα κρίσιμα και καθοριστικά για το παρόν και το μέλλον της πόλης”.