Saturday , 27 June 2026

Θετικός στον Covid-19 ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ, Χρήστος Μέτιος

Θετικός στον ιό Covid-19 γνωστοποίησε ότι βγήκε με ανάρτησή του σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χρήστος Μέτιος. Όπως αναφέρει, είναι ασυμπτωματικός και παραμένει σε καραντίνα στην οικία του, από όπου και ασκεί τα καθήκοντά του.

“Υποβλήθηκα σε μοριακό έλεγχο PCR Covid -19, λόγω προγραμματισμένης επέμβασης στο μάτι και το αποτέλεσμα βγήκε θετικό. Δεν έχω συμπτώματα και παραμένω σε απομόνωση στο σπίτι ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών και του ΕΟΔΥ και ασκώντας τα καθήκοντά μου εξ’ αποστάσεως με ασφάλεια”, αναφέρει συγκεκριμένα ο ίδιος ο κ.Μέτιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Check Also

Θεσσαλονίκη: Φεστιβάλ, πανηγύρια, δράσεις κι εκδηλώσεις στην ατζέντα του τελευταίου σαββατοκύριακου του Ιουνίου– Πού θα πάτε, τί θα δείτε δωρεάν σε… γωνιές της πόλης

Πανελλήνιο Φεστιβάλ Βιβλίου, φεστιβάλ γεύσεων, συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις με δωρεάν είσοδο περιλαμβάνει το τελευταίο …