Saturday , 20 April 2024

Θύματα των εταιρειών ταχυμεταφορών οι καταναλωτές-Ως και δύο εβδομάδες(!) αναμονή για την παραλαβή μιας παραγγελίας

Του Γ. Κατσιάνη

Στο μαρτύριο της… σταγόνας υποβάλλονται καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές που επέλεξαν να κάνουν χριστουγεννιάτικες αγορές, μέσω των e-shop.

Ο λόγος είναι η πολυήμερη καθυστέρηση που παρατηρείται, ως προς την παραλαβή των δεμάτων από τις εταιρίες ταχυμεταφορών (courier).

Παρά το γεγονός ότι το φαινόμενο ήταν ιδιαίτερο έντονη στο πρώτο lockdown, ανάλογα προβλήματα παρατηρούνται και στην επανάληψη της καραντίνας, εξαιτίας της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση καταναλωτή, ο οποίος ακόμα αναμένει το παιχνίδι που παρήγγειλε για τα παιδιά του από τα… τέλη Νοεμβρίου.

«Η παραγγελία ξεκίνησε από την Πάτρα και μέχρι και την περασμένη εβδομάδα όταν αναζήτησα την πορεία της αποστολής στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το δέμα παρέμεινε ‘κολλημένο’ στο ίδιο σημείο», δήλωσε καταναλωτής στο thesseconomy.gr.

Ωστόσο, υπάρχουν και χειρότερες περιπτώσεις, όπως το περιστατικό που κατήγγειλε πολίτης.  

«Πριν από 10 ημέρες, παρήγγειλα ένα χριστουγεννιάτικο δένδρο, μέσω e-shop. Ενώ λοιπόν, τις πρώτες ημέρες, η παραγγελία έδειχνε την πορεία της, στη συνέχεια… εξαφανίστηκε, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την εταιρεία για να με ενημερώσει για τον χρόνο άφιξης», σημείωσε.  

Πάντως, η «βροχή» παραγγελιών που δέχονται οι εταιρείες ταχυμεταφορών είχε ως αποτέλεσμα η Γενική Ταχυδρομική να αναστείλει μέχρι και τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου «όλες τις πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *