Friday , 26 April 2024

Καταναλωτής καταγγέλλει υποκατάστημα γνωστής εταιρείας ότι πήγε να του πουλήσει ανταλλακτικό, με επιπλέον χρέωση 50%(!)

Του Γ. Κατσιάνη

Άλλη μία καταγγελία καταναλωτή, ο οποίος παρ’ ολίγον να πέσει θύμα αισχροκέρδειας από υποκατάστημα γνωστής εταιρείας, φέρνει στο «φως» το thesseconomy.gr.

Ο καταναλωτής έψαχνε να αντικαταστήσει την ποδιά του μπάνιου του, οπότε απευθύνθηκε στο κατάστημα απ’ όπου την είχε αγοράσει, πριν από χρόνια.

«Δυστυχώς, δεν έχουμε την ίδια ποδιά αλλά έχουμε στην αποθήκη μια παραπλήσια, η οποία είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές που ζητάτε», απάντησε ο υπάλληλος.

«Και πόσο κοστίζει;», ρώτησε ο καταναλωτής.

«150 ευρώ», είπε ο υπάλληλος.

«Μα, αυτή η τιμή είναι πολύ υψηλότερη για το ανταλλακτικό που αναζητώ εγώ», διαμαρτυρήθηκε ο πολίτης.

«Ρωτήσαμε και στο κεντρικό κατάστημα αλλά επειδή πρόκειται για παλιό μοντέλο, μας ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει…», δικαιολογήθηκε ο υπάλληλος.

Ωστόσο, η απάντηση δεν έπεισε τον καταγγέλλοντα, ο οποίος αποφάσισε να κάνει και μια τελευταία προσπάθεια.

Έτσι, απευθύνθηκε στην έδρα της εταιρείας.

«Ναι, έχουμε την ποδιά που ψάχνετε για το μπάνιο σας…», απάντησε η υπάλληλος της εταιρείας.  

«Ωραία. Πόσο κάνει;», ρώτησε ο καταναλωτής.

«80 ευρώ συν ΦΠΑ, δηλαδή 99 ευρώ», είπε η υπάλληλος.

«Θα περάσω να την πάρω…» και έκλεισε το τηλέφωνο.

«Ευτυχώς δεν τους πίστεψα και τηλεφώνησα στην έδρα της εταιρείας. Αυτοί ήθελαν  να ξεφορτωθούν την ποδιά που είχαν στην αποθήκη, πουλώντας την σε υψηλότερη τιμή και είπαν ψέματα ότι αναζήτησαν το ανταλλακτικό που ήθελα», δήλωσε ο καταγγέλλων.        

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *