Friday , 29 March 2024

“Ντεμπούτο” του Ταμείου Ανάκαμψης στη χώρα μας εντός της εβδομάδας με Πρόγραμμα Voucher για αγορά ηλεκτρονικού εξοπλισμού (tablets κ.α.) από μαθητές-φοιτητές

Με πρόγραμμα παροχής voucher 200 ευρώ για την αγορά ηλεκτρονικού εξοπλισμού (tablet ή laptop ή σταθερού υπολογιστή ή smartphone) από μαθητές και φοιτητές κάνει “ντεμπούτο” το Ταμείο Ανάκαμψης στη χώρα μας

Όπως ανακοίνωσε μιλώντας στην ΕΡΤ ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης, εκτιμάται ότι πάνω από 100 εκατ. ευρώ θα διατεθούν γι’ αυτό τον σκοπό σε περισσότερα από 500.000 παιδιά και νέους, με εισοδηματικά κριτήρια. Η υπογραφή της σχετικής ΚΥΑ (Κοινής Υπουργικής Απόφασης) αναμένεται εντός της εβδομάδας ώστε το έργο να ενταχθεί κατ’ αρχήν στο Πρόγραμμα Δημοσιών Επενδύσεων και στην συνέχεια στις χρηματοδοτήσεις του Ταμείου Ανάκαμψη και αφορά μαθητές και φοιτητές ηλικίας από 4 έως και 24 ετών, με στόχο να διευκολύνει τα παιδιά-νέους οικονομικά ευάλωτων νοικοκυριών να μπορούν να παρακολουθούν τα μαθήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Το κριτήριο εισοδήματος για μια οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά, αυξάνεται στα 12.000 ευρώ. Για μια οικογένεια με δύο γονείς και ένα παιδί, αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα 10.500 ευρώ. Για μια οικογένεια με έναν γονιό και ένα παιδί, αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα 9.000 ευρώ.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ.Σκυλακάκη, θα ξεκινήσουν με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης:

-Μεγάλο πρόγραμμα κατάρτισης, ύψους 200-300 εκατ. ευρώ, για όλο το έτος για ανέργους αλλά και εργαζόμενους των οποίων η σύμβαση έχει τεθεί σε αναστολή.

-Ηλεκτρικές διασυνδέσεις νησιών, όπως η διασύνδεση της Κρήτης και των Κυκλάδων με το δίκτυο μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας της ηπειρωτικής χώρας

-Υπογειοποίηση καλωδίων σε κρίσιμες περιοχές όπου τα καλώδια ηλεκτροδότησης θα πρέπει να είναι υπόγεια για λόγους ασφαλείας. Ένα έργο το οποίο φαίνεται να επιταχύνεται μετά και τα προβλήματα που προκάλεσε η πρόσφατη κακοκαιρία στην Αττική. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *