Tuesday , 16 April 2024

ΟΛΘ: Αύξηση τζίρου στο 1ο εξάμηνο του 2020, παρά την πανδημία του νέου κορωνοϊού

Τις οικονομικές καταστάσεις του Ά εξαμήνου του 2020 ενέκρινε χθες, Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ.

Ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ Α.Ε. κατά το 1ο εξάμηνο του 2020 ανήλθε σε 34,69 εκατ.ευρώ έναντι 32,95 εκατ.ευρώ το 2019, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 5,3%. Η μεταβολή αυτή οφείλεται σε αύξηση των εσόδων από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 2,9 εκατ.ευρώ δηλαδή 14,3% και μείωση των εσόδων από τον Σταθμό Συμβατικού Φορτίου κατά 1,2 εκατ.ευρώ, δηλαδή κατά 10,3%.

Το συνολικό λειτουργικό κόστος αυξήθηκε κατά 12,3% το 1ο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2019.  Η αύξηση του λειτουργικού κόστους αφορά έξοδα και δαπάνες που προέκυψαν από την καταβολή αποζημίωσης στελεχών που αποχώρησαν, σύμφωνα με την απόφαση της τακτικής Γενικής Συνέλευσης στις 30.06.2020. Επίσης, στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Εταιρεία προχώρησε σε στήριξη του Εθνικού συστήματος Υγείας μέσω δωρεάς 0,3 εκατ.ευρώ προς το νοσοκομείο αναφοράς για τον COVID-19 στη Θεσσαλονίκη «ΑΧΕΠΑ» για την αγορά νέου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού. Προσαρμόζοντας αυτά τα μη επαναλαμβανόμενα στοιχεία, καθώς και τον αντίκτυπο των νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας που τέθηκαν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, το λειτουργικό κόστος είναι αντίστοιχο με το κόστος του 1ου εξαμήνου του 2019 και πολύ χαμηλότερο από το λειτουργικό κόστος του 2ου εξαμήνου του 2019.

Τα κέρδη μετά φόρων για το 1ο εξάμηνο ανήλθαν σε 7,8 εκατ.ευρώ το 2020 έναντι 8,0 εκατ.ευρώ το 1ο εξάμηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 2,4%.

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε σχετικά: «Το γεγονός πως τα συνολικά έσοδα της Εταιρείας παρουσίασαν ανοδική πορεία το 1ο εξάμηνο του 2020 είναι ιδιαίτερα θετικό, ειδικά εάν λάβει κανείς υπόψιν του τις προκλήσεις με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπος ο κλάδος των μεταφορών σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παραμένουμε αισιόδοξοι και επικεντρωμένοι στο στρατηγικό μας στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη του λιμένα της Θεσσαλονίκης και την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *