Τριμελής οικογένεια επισκέπτεται παραλιακή ταβέρνα της Καλαμαριάς.
Η εξυπηρέτηση άψογη, το φαγητό εξαιρετικό, οι σερβιτόροι ευγενικοί.
Το γεύμα έχει ολοκληρωθεί και έρχεται η ώρα του λογαριασμού.
Μόνο που αντί για απόδειξη λιανικής, προσκομίζουν το δελτίο παραγγελίας(!), γεγονός που αλλάζει άρδην τις θετικές εντυπώσεις που είχε για το κατάστημα η οικογένεια.
«Δεν μας φέρατε απόδειξη», παρατηρεί ο πατέρας.
«Ξέρετε έχει πρόβλημα το POS και δυστυχώς δεν μπορούμε να εκδώσουμε απόδειξη», απαντά απολογητικά ο υπάλληλος.
«Και τότε γιατί μας φέρνετε δελτίο παραγγελίας; Ας μας λέγατε εξαρχής τουλάχιστον ότι υπάρχει πρόβλημα και δεν μπορείτε να εκδώσετε απόδειξη», επιμένει ο πατέρας.
«Αυτό έχουμε, αυτό σας φέραμε(!), κύριε», απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια ο υπάλληλος.
«Ελλάς το μεγαλείο σου», μουρμουρίζει ο έκπληκτος πελάτης, πληρώνει και αποχωρεί άρον άρον με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας του…