Thursday , 2 May 2024

Σε “smart port” εξελίσσεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Σε πενταετή απολογισμό των επιτευγμάτων της ΟΛΘ Α.Ε. από την ημέρα ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης (Μάρτιος 2018) μέχρι και σήμερα, προχώρησε ο εκτελεστικός πρόεδρος του φορέα, Αθανάσιος Λιάγκος.

Όπως τόνισε κατά την διάρκεια των εργασιών του πρώτου διεθνούς συνεδρίου, Southeast Europe Connectivity Forum (SECF), σε διάστημα πεντέμισι ετών, ο κύκλος εργασιών του ομίλου αυξήθηκε κατά 52%, το τίμημα παραχώρησης πολλαπλασιάστηκε κατά 2,6 φορές ενώ ο αριθμός του προσωπικού αυξήθηκε κατά 47,43%. 

Σχετικά με την κρουαζιέρα, ο κ. Λιάγκος υπογράμμισε πως για το 2023 αναμένουμε 69 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων από 14 διαφορετικές εταιρείες και 20 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια, από τα οποία το 50% θα είναι αφίξεις homeporting.

“Το 2023 εγκαινιάσαμε το νέο Επιβατικό Σταθμό,  τον Ιανουάριο του 2022 υπογράψαμε Σύμφωνο Συνεργασίας με την Οικονομική Ζώνη της Διώρυγας του Σουέζ (SCZone) με σκοπό την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου, τον Ιούλιο του 2023 υπογράψαμε συνεργασία με την Ashdod Port Company Ltd., την εταιρεία διαχείρισης του λιμένα του Ashdod, στο Ισραήλ”, σημείωσε και πρόσθεσε πως “επιδίωξή μας είναι να καθιερώσουμε τον λιμένα Θεσσαλονίκης ως ένα smart port, που ενσωματώνει πλήρως τα κριτήρια ESG στις δραστηριότητές του και να συμβάλλουμε ενεργά στην εξέλιξη της ελληνικής λιμενικής βιομηχανίας και τη δημιουργία σημαντικής προστιθέμενης αξίας για την οικονομία και την κοινωνία”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *