Friday , 19 April 2024

Τη στήριξη των καταναλωτών ζητά το ΚΕ.Π.ΚΑ. – 2.901 καταγγελίες το 2019

Της Σ.Ξανθοπούλου

Μέσα στο 2019 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.901 ερωτήματα, παράπονα και καταγγελίες. Το 40,02% των καταγγελιών κατατέθηκε από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ ενώ σύμφωνα με ανακοίνωσή του ” το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε από καταναλωτές που ανακάλυψαν το ΚΕ.Π.ΚΑ., όταν είχαν κάποιο προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν για συμβουλές αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη”.

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ. με το ποσό των 128.212,84 ευρώ. Στα χρηματικά ποσά, που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ως αποζημιώσεις, προστίθενται περίπου και 3.000.000 ευρώ, που αφορούν στο “χαράτσι” της Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε από 1/1/2008, μετά από τους επίμονους αγώνες του ΚΕ.Π.ΚΑ.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. αναγνωρίζοντας ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος, ζητά από τους καταναλωτές, να επικοινωνούν με το ΚΕ.Π.ΚΑ. όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους και κάνει έκκληση για περισσότερα μέλη. “Εάν συνεχιστεί η ίδια νοοτροπία, να θυμόμαστε το ΚΕ.Π.ΚΑ. μόνο όταν έχουμε πρόβλημα, χωρίς να γινόμαστε μέλη, σύντομα δε θα το βρίσκουμε” επισημαίνει.

Το τηλέφωνο επικοινωνίας του ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι 2310.233333 με ώρες λειτουργίας 09:00πμ-14:30μμ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *