Thursday , 28 March 2024

Τι αλλάζει στα ΚΕΠ

Η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του κρατικού μηχανισμού και της εργασίας. Η εξ αποστάσεως εργασία και εκπαίδευση αλλά και η ψηφιακή λειτουργία πολλών δημόσιων υπηρεσιών διευκόλυναν την καθημερινότητα του πολίτη.

Στο πλαίσιο αυτό, και τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών μπαίνουν στην νέα ψηφιακή εποχή. Στο προσεχές διάστημα αναμένεται να προστεθούν λειτουργίες όπως η ψηφιακή θυρίδα για την καταχώρηση των πιστοποιητικών και αιτημάτων που έχει υποβάλλει κάθε πολίτης αλλά και η ψηφιακή πύλη myKEPlive για την εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω βιντεοκλήσης. Παράλληλα, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης επεκτείνει συνεχώς το πεδίο δραστηριοτήτων των ΚΕΠ εντάσσοντας σε αυτά περισσότερες διαδικασίες σε συνεργασία με τα υπόλοιπα υπουργεία.

“Τα ΚΕΠ που ανταποκρίθηκαν υποδειγματικά κατά την έκτακτη συνθήκη της πανδημίας, θα συνεχίσουν να αναβαθμίζονται σε όλα τα επίπεδα, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, προσαρμοσμένες στην νέα ψηφιακή πραγματικότητα” επεσήμανε μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Απλούστευσης Διαδικασίων Γιώργος Γεωργαντάς.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *