Tuesday , 16 April 2024

100 ευρώ(!) θα κοστίσει σε πελάτη το λογιστικό λάθος γνωστής αλυσίδας καταστημάτων

Του Γ. Κατσιάνη

Αντιμέτωπος με την εφορία θα βρεθεί φορολογούμενος εξαιτίας λογιστικού λάθους γνωστής αλυσίδας καταστημάτων, η οποία ενώ εξέδωσε απόδειξη λιανικής πώλησης για την αγορά προϊόντος, δήλωσε ότι έκοψε…τιμολόγιο(;), με αποτέλεσμα ο πελάτης να  απειλείται πλέον με την επιβολή προστίμου για την απόκρυψη φορολογικών στοιχείων!!

Η απίστευτη αυτή ιστορία που φέρνει στο φως το thesseconomy.gr, προέκυψε όταν στις 9 Μαΐου του 2019, ο πελάτης βρέθηκε σε υποκατάστημα της Θεσσαλονίκης και αγόρασε συσκευή κινητού τηλεφώνου, αξίας 372 ευρώ.

«Για την αγορά αυτή, έλαβα απόδειξη λιανικής πώλησης», δήλωσε ο καταγγέλλων.

Ωστόσο, ξαφνικά την Τρίτη έλαβε ένα e-mail από τον λογιστή του, ο οποίος τον ρωτούσε  γιατί δεν δήλωσε το…τιμολόγιο του 2019.

«Όταν ζήτησα διευκρινήσεις, μου προσκόμισε ένα έγγραφο με τίτλο ‘Αποκλίσεις Συγκεντρωτικών Καταστάσεων ΜΥΦ’ (φωτογραφία), στο οποίο φαινόταν ότι δεν είχα δηλώσει τιμολόγιο με το ποσό των 372 ευρώ που είχε εκδοθεί από την εταιρία. Όταν του είπα ότι δεν πρόκειται για τιμολόγιο αλλά για απόδειξη λιανικής πώλησης, τότε με ενημέρωσε ότι πρέπει να απευθυνθώ στην εταιρεία για να διευθετηθεί η λογιστική διαφορά, διότι σε αντίθετη περίπτωση θα πληρώσω πρόστιμο 100 ευρώ», αποκάλυψε ο πελάτης.

Ακολούθως, ο πελάτης απευθύνθηκε στο κατάστημα όπου αγόρασε το κινητό τηλέφωνο, προκειμένου να δοθεί λύση.

«Ο υπάλληλος με παρέπεμψε στο λογιστήριο της εταιρείας, στην Αθήνα, όπου μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση», σημείωσε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *