Τη λειτουργία Τηλεφωνικής Γραμμής Βοήθειας – Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Στήριξης, ανακοίνωσε σήμερα η Διοίκηση του Γ.Ν.Θ. «Γ. Παπανικολάου» – Ψ.Ν.Θ., Οργανική Μονάδα Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση η υπηρεσία θα παρέχεται από το άρτια καταρτισμένο και επιστημονικά έμπειρο προσωπικό του (Ψυχολόγοι) στους ενδιαφερόμενους Πολίτες-Λήπτες Υπηρεσιών Υγείας, «με γνώμονα το υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης προς όλους τους πολίτες της τοπικής και ευρύτερης κοινωνίας της χώρας μας και λαμβάνοντας υπόψη το νέο και εξελισσόμενο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί υπό το πρίσμα της εμφάνισης του κορόνα ιού (Covid-19)».
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από την 1η Απριλίου και οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να απευθύνονται:
09:00πμ -21:00μμ: όλες τις ημέρες τις εβδομάδος 2313-324144, 2313-324351
15:00μμ-21:00μμ: Δευτέρα έως Παρασκευή 2313-210749
09:00πμ -21:00μμ: Σαββατοκύριακα & Αργίες
09:00πμ -14:00μμ: Δευτέρα έως Παρασκευή 2310-518350, 2310-502284