Saturday , 27 June 2026

Θετικοί στον κορωνοϊό εννέα δημοτικοί αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη

Εννέα δημοτικοί αστυνομικοί που υπηρετούν στη Δημοτική Αστυνομία του δήμου Θεσσαλονίκης βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό μετά από τεστ στα οποία υποβλήθηκαν. Σύμφωνα με τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο, αρμόδιο για θέματα Δημοτικής Αστυνομίας, Δημήτρη Δαγκλή, για την αντιμετώπιση των περιστατικών ακολουθήθηκαν τα πρωτόκολλα που έχει ορίσει ο ΕΟΔΥ.

Ο κ.Δαγκλής, προσθέτει σε ανάρτηση του στο facebook, πως στο πλαίσιο των δράσεων πρόληψης και προστασίας των εργαζομένων, τα στελέχη της Δημοτικής Αστυνομίας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, υποβάλλονται σε τεστ ανίχνευσης για covid-19, ενώ στους χώρους της Δημοτικής Αστυνομίας όσο και στα οχήματα γίνονται διαρκείς απολυμάνσεις από τη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία.

Check Also

Βενεζουέλα: Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες – Τουλάχιστον 235 νεκροί, 4.300 οι τραυματίες, χιλιάδες οι αγνοούμενοι- Εκκλήσεις για βοήθεια

Με κάθε τρόπο συνεχίζεται στη Βενεζουέλα η μεγάλη επιχείρηση έρευνας και διάσωσης μετά τους δύο …