Wednesday , 24 June 2026

Καστοριά: Αύριο το συλλαλητήριο φορέων και σωματείων της Δ. Μακεδονίας ενάντια στην καύση απορριμμάτων

Πάνω από 70 φορείς και σωματεία της Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνουν κινητοποίηση διαμαρτυρίας αύριο, τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου. στις 17:00 μ.μ. έξω από το Περιφερειακό Συμβούλιο (πρώην Νομαρχία) στην Καστοριά.

Γιατί διαμαρτύρονται
Διαμαρτύρονται γιατί αύριο το απόγευμα (17.00 μ.μ.) στη συνεδρίαση του συμβουλίου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση και ψήφιση του σχεδίου για εγκατάσταση μονάδας καύσης απορριμμάτων. «Να μην τολμήσουν να ψηφίσουν τα επικίνδυνα σχέδια για την καύση σκουπιδιών. Όχι στη μονάδα καύσης απορριμμάτων, ούτε στον ΑΗΣ Πτολεμαΐδας 5 ούτε πουθενά. Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας! Δεν διαπραγματευόμαστε την ποιότητα ζωής για εμάς και τα παιδιά μας. Το δικαίωμα να ζούμε σε καθαρό περιβάλλον δεν αντισταθμίζεται με τίποτα. Δίνουμε τη μάχη για τη ζωή μας και για το μέλλον της περιοχής μας» αναφέρει το Συντονιστικό Σωματείων και Φορέων ενάντια στην καύση απορριμμάτων.

Check Also

Ένας περιφερειάρχης μεταξύ των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου

Του Γ.Κατσιάνη Σε μια εποχή όπου η πολιτική και οι πολιτικοί αμφισβητούνται για την ανιδιοτελή …