Ως εθνική ανάγκη χαρακτήρισε ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ Δημήτρης Νατσιός την αδιάλειπτη λειτουργία της μονάδας «Πτολεμαΐδα 5» της ΔΕΗ. «Είναι εθνική ανάγκη να παραμείνει ανοιχτή αυτή η μονάδα, να στηριχτεί η πατρίδα μας…», τόνισε κατά την επίσκεψή του στην Πτολεμαΐδα με σκοπό να αναδείξει ότι η βίαιη απολιγνιτοποίηση ελλοχεύει κινδύνους για τη Δυτική Μακεδονία.
Η δημογραφική κατάρρευση της περιοχής
Ο κ. Νατσιός επισκέφθηκε το Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας και τη μονάδα «Πτολεμαΐδα 5». Στη συνέχεια είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον δήμαρχο Εορδαίας και εκπροσώπους των εργαζομένων και του Σωματείου «Σπάρτακος» (φωτ). «Η ΔΕΗ και το ηλεκτρικό ρεύμα πρέπει να προσφέρονται στον ελληνικό λαό από αυτές τις μονάδες, όσο το δυνατόν πιο φθηνά. Τρόποι υπάρχουν. Δεν υπάρχει όμως ικανή κυβέρνηση», είπε. Κατά τη συνάντησή του με τον δήμαρχο Παναγιώτη Πλακεντά, τόνισε ότι «το μεγαλύτερο πρόβλημα της Δυτικής Μακεδονίας είναι η δημογραφική κατάρρευση. Για αυτό είναι απαραίτητο να παραμείνει ανοιχτή η σύγχρονη αυτή λιγνιτική μονάδα για να παραμείνουν εδώ και οι κάτοικοι αυτής της ευαίσθητης εθνικά περιοχής», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Thesseconomy Οικονομία – Επιχειρείν
