Του Γ.Κατσιάνη
Τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η καταγραφή της κοινής γνώμης, μέσα από την ανάλυση δεδομένων που αφορούν είτε λέξεις-κλειδιά, είτε το συναίσθημα, αποκαλύπτει στην εκπομπή “Έξυπνη Οικονομία” της TV100 ο ιδρυτής της Datascouting, Αναστάσιος Αβράμης.
Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες μηχανικής μάθησης, όπως αναγνώριση λόγου, επεξεργασία φυσικού λόγου και αναγνώριση λογοτύπων, η εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού από τη Θεσσαλονίκη προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις, κατάλληλα προσαρμοσμένες στις ανάγκες εταιρειών και οργανισμών για τη διαχείριση πληροφοριών και δεδομένων από οποιαδήποτε πηγή.
“Είναι δύσκολο να αναγνωριστούν τα fake news με αυτόματο τρόπο. Ακόμα και ο άνθρωπος που διαβάζει μια πληροφορία δεν μπορεί να αναγνωρίσει αμέσως αν αποτελεί fake news. Αλλά, εργαλεία που χρησιμοποιούνται πλέον από τις επιχειρήσεις, θα μας δώσουν νέους τρόπους να ανιχνεύουμε αν μια πληροφορία είναι αληθινή ή ψεύτικη”, τόνισε ο κ. Αβράμης.
Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ (87) ΕΞΥΠΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 128 Datascouting – YouTube