Του Γ. Κατσιάνη Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 70 ετών άφησε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος …
Read More »Δ.Σαρηγιάννης: “Αυξήθηκαν τα επίπεδα ρύπανσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μετά την άρση του lockdown
Σ.Ξανθοπούλου “Μετά την άρση του lockdown σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είχαμε αύξηση των αιωρούμενων σωματιδίων” επισημαίνει ο καθηγητής Χημικών Μηχανικών του ΑΠΘ και Διευθυντής του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Μηχανικής Δημοσθένης Σαρηγιάννης. Σύμφωνα με μελέτη του Εργαστηρίου στον αστικό ιστό της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, μεγάλες πόλεις) καταγράφηκε μια μείωση στα αιωρούμενα σωματίδια κατά τη διάρκεια του lockdown, αλλά σημειώνεται μια επαναφορά σε …
Read More »
Thesseconomy Οικονομία – Επιχειρείν


