Του Γ. Κατσιάνη Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 70 ετών άφησε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος …
Read More »Θεσσαλονίκη: «Η ΔΕΘ θα μείνει στο κέντρο της πόλης» – Την πρόταση για την ανάπλασή της παρουσίασε ο πρωθυπουργός
Την πρόταση της κυβέρνησης για την ανάπλαση του χώρου της ΔΕΘ παρουσίασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τ διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΘ-Helexpo. Ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι «η ΔΕΘ δεν θα φύγει από το κέντρο της πόλης, το όλο πρότζεκτ της ανάπλασης θα το… τρέξει το Υπερταμείο και θα χρηματοδοτηθεί από τις δημόσιες δαπάνες. Αρχές …
Read More »
Thesseconomy Οικονομία – Επιχειρείν


